עדי קייזמן רוכש את השליטה בורדינון נדל"ן לפי שווי של 88 מיליון שקל

הרכישה תתבצע בשני שלבים, כאשר בתחילה ירכשו 60% מהון המניות בתמורה לכ-52 מיליון שקל * דן ורדינון ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה

איי.די.או. אירופה, בבעלות עדי קייזמן, הודיעה היום (ב') כי היא חתמה על חוזה לרכישת השליטה בחברת ורדינון נדלן לפי שווי של 88 מיליון שקל. בשלב הראשון, תרכוש איי.די.או. אירופה כ-60% מהון המניות של ורדינון בתמורה לכ-52 מיליון שקל. משפחת ורדינון תישאר בעלת מניות בחברה ודן ורדינון ימשיך לכהן כמנכ"ל. השלמת העסקה כפופה לבדיקת נאותות.

ההון העצמי של ורדינון עומד על כ-70 מיליון שקל ועיקר פעילותה של ורדינון נדל"ן נעשה במזרח אירופה (ברומניה, הונגריה וגאורגיה). בכוונת קייזמן לרכז את פעילות פיתוח הנדל"ן של הקבוצה בורדינון ולפעול להחלפת שמה לאיי.די.או. פיתוח.

עדי קייזמן: "אנו נמצאים כעת בשלבים מתקדמים של בניית חברה לטווח ארוך. במהלך החודשים האחרונים נקטנו במספר מהלכים משמעותיים, בין היתר, גיוס הון וחתימה על מספר הסכמים, וכל אלה הביאו את החברה לאיתנות פיננסית, המאפשרת לנו להרחיב את פעילותנו בארץ ובחו"ל.

"רכישת ורדינון תאפשר לאיי.די.או. לבסס את פעילותן של שתי זרועות עיקריות - זרוע הנדל"ן המניב, תוך שימת דגש על ברלין, וזרוע פיתוח נדל"ן באמצעות ורדינון הפועלת היום בעיקר במזרח אירופה. בכוונת הקבוצה להרחיב את פעילות הנדל"ן למדינות נוספות".

בינואר 2008 הודיעה איי.די.או אירופה כי החלה לבחון את האפשרות לרכוש חלק מפעילות הנדל"ן הפרטית של עדי קייזמן, הכוללת 50% בעשרות חברות פרטיות המחזיקות נכסים מניבים בעיר ברלין שבגרמניה, המשמשים למגורים ולמסחר, בשטח כולל של כ-180 אלף מ"ר, וכן בשני מבנים מיועדים לפיתוח בגרמניה בשטח כולל של כ-50 אלף מ"ר, ובשלוש חברות לניהול, שיווק, אחזקה ופיתוח של נכסים.

בעלת המניות הנוספת בנכסים האמורים (50%) היא חברת שיכון ובינוי אחזקות.