מסע הרכישות של עיני ברשות המסים: גייס 3 בכירים לשורות ההסתדרות

האחראי על נושא הפנסיה וקופות הגמל ברשות המסים, זאב חושינסקי, מונה ליועצו הכלכלי של עיני

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, שהיה בעבר יו"ר ועד העובדים ברשות המסים, ממשיך לגייס להסתדרות ולגופים שתחתיה בכירים ברשות המסים. ל"גלובס" נודע כי האחראי על נושא הפנסיה וקופות הגמל ברשות המסים, זאב חושינסקי, מונה ליועצו הכלכלי של עיני. חושינסקי יחל את תפקידו ב-1 באפריל.

מינוי נוסף נרשם ברשת עמל. כפי שפורסם לאחרונה ב"גלובס", שמעון כהן, שהיה עד לא מזמן מנהל החטיבה המקצועית ברשות המסים וכן שימש מ"מ סמנכ"ל לעניינים מקצועיים ברשות, מונה למנכ"ל רשת עמל. זאת, לאחר שבשבוע שעבר התקיים המכרז לתפקיד מנכ"ל הרשת השייכת להסתדרות ומינויו של כהן אושר.

כהן הוא אחד הבכירים ביותר שפרש מרשות המסים לאחרונה. על כהן נפוצו שמועות זה מכבר, אך ההערכות היו שכהן ימתין להתפתחויות ברשות, לאחר הגשת כתב האישום הצפוי בפרשת המינויים, שאולי היו פותחות עבורו פתח לקידום.

ואולם, כהן החליט, כאמור, שלא להמתין ולצאת לדרך חדשה עוד לפני שיתברר מה אופק הקידום שלו ברשות. לפרישתו קדמו פרישתם של שני הכפופים לו: רן כהן, ששימש מנהל מחלקת מיזוגים ופיצולים במחלקה המקצועית, הקים משרד עצמאי; ארז עיני, ששימש מנהל מחלקת חוקי עידוד והשקעות הון במחלקה המקצועית, הצטרף כשותף ל-BDO.

מלבד חושינסקי וכהן, עיני גייס גם את מאיר בן-חמו, סגן פקיד שומה אשקלון, שמונה באחרונה לסמנכ"ל כספים במשען. ברשות המסים אומרים כי מדובר באנשים שממילא התכוונו לעזוב את הרשות, כך שאין כל פגם בכך שעיני מגייס אותם לשורותיו.