אלון USA מסכמת את הרבעון הגרוע בתולדותיה עם הפסד של 39.9 מיליון דולר

ההכנסות הרבעוניות הסתכמו ב-1.1 מיליארד דולר * מנכ"ל החברה: תוצאות הרבעון נבעו מעליית מחירי הנפט הגולמי

חברת האנרגיה אלון USA פירסמה היום (ד') לאחר נעילת המסחר בוול סטריט, את תוצאותיה הכספיות לרבעון הנועל את 2007. מהדוחות עולה כי החברה קלעה לציפיות האנליסטים כאשר ספגה הפסד נקי רבעוני של כ-39.9 מיליון דולר או 85 סנט למניה וזאת בהשוואה לרבעון המקביל בו רשמה החברה רווח נקי של 22 מיליון דולר. נציין כי על פי חישוב Non-GAAP רשמה אלון הפסד רבעוני של 41.5 מיליון דולר או 89 סנט למניה.

ההכנסות הרבעוניות הסתכמו ב-1.1 מיליארד דולר ועברו את תחזית האנליסטים אשר צפו לחברה הכנסות של כ-939 מיליון דולר.

את ההפסד הרבעוני הסביר היום ג'ף מוריס, נשיא ומנכ"ל החברה, בעליות מחירי הנפט הגולמי, אשר הביאו לרבעון הגרוע ביותר בתולדות החברה. "אני מאמין כי העלייה הכוללת השנתית במכירות של 50% משקפת את הפוטנציאל לצמיחה של החברה במהלך 2008." הוסיף מוריס.

בסיכום השנתי רושמה אלון רווח נקי של 103.9 מיליון דולר או 2.22 דולר למניה, כאשר התחזיות הקודמת של האנליסטים צפו לחברה רווח של 2.12 דולר למניה. על פי חישוב Non-GAAP רשמה החברה רווח של 99.5 מיליון דולר או 2.13 רווח למניה. ההכנסות השנתיות הסתכמו בכ-4.5 מליארד דולר.

נזכיר כי לפני כשבועיים חל פיצוץ בבית הזיקוק של אלון USA בטקסס, אשר אותו רכשה החברה לפני כשמונה שנים מענקית האנרגיה טוטאל פינה.