לאחר עיכוב של חמישה חודשים רוכשת אוסיף את ארנסון בסכום של 145 מיליון שקל

הוצאתה לפועל של העסקה נקלעה לקשיים בשל בעיות הכרוכות בהתחייבויות חברת א.ארנסון לבנקים * אברהם ארנסון ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה למשך תקופה של 30 חודש

חברת אוסיף הודיעה היום (א') כי השלימה את רכישת חברת א. ארנסון, היקף העסקה הסתכם בכ-145 מיליון שקל. אברהם ארנסון ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה למשך תקופה של 30 חודש.

נזכיר כי בסוף אוקטובר 2007 הודיעה חברת אוסיף שבשליטת ארקדי גאידמק, כי תרכוש 90% מחברת הביצוע הגדולה ארנסון, אך הוצאתה לפועל של העסקה נקלעה לקשיים בשל בעיות הכרוכות בהתחייבויות חברת א.ארנסון לבנקים. אוסיף שילמה בעת חתימת העסקה "דמי רצינות" של כ-17 מיליון שקל.

"רכישת חברת ארנסון מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של החברה להרחבת פעילותה בתחומי היזמות ועבודות תשתית גדולות, בארץ ובעולם. לחברת ארנסון ניסיון וידע מקצועי רב, בארץ ובחו"ל, ליישום מטרות אלו". אמר היום נחמן צבר, מנכ"ל אוסיף.

לאחרונה, השלימה אוסיף רכישה של 867 דונם בפרברי מוסקבה, באחד מהאזורים המבוקשים בעיר. הקרקע מיועדת להקמת מרכזי מגורים, מסחר ומלונאות. החל מחודש מאי 2007 עברה השליטה בקבוצה לידי ארקדי גאידמק.

מחזור פעילותה של ארנסון בשנת 2006 הסתכם בכ-570 מיליון שקל. בין הפרויקטים הבולטים שביצעה בשנים האחרונות נמנים: טרמינל נתב"ג 2000, תחנת רכבת "השלום" קניוני שבעת הכוכבים, ובנוסף נמנית החברה בין החברות המשתתפות במכרז כביש 531.