חברת "GIGI מעבדות קוסמטיקה" בחרה במלכת היופי והדוגמנית לשעבר, ניקול הלפרין, לשמש כפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה GIGI ושל ביה"ס למקצועות היופי והקוסמטיקה "GIGI אקדמי". הלפרין תקבל עבור הקמפיין כ-100 אלף דולר.
רון לנדאו, מנכ"ל "GIGI מעבדות קוסמטיקה": "הלפרין מגלמת בחיצוניותה ובאישיותה את מכלול המסרים של המותג GIGI: יופי בכל גיל, מצליחנות, זוהר והעצמה נשית. כאם לארבעה ילדים המנהלת קריירה בתחום היופי היא גם משמשת השראה לכל הנשים השואפות ליזום ולנהל עסק משל עצמן בהרמוניה מושלמת עם יתר תפקודיהן, ובכך משרתת היטב גם את הייעוד של GIGI אקדמי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.