תשובה, דורי והאחים עופר: עיריית ר"ג מסרבת לרשום את השטח של סיטי טאוור על-שמנו

טוענים כי עיריית ר"ג הפרה את התחייבותה, למרות שחלפו 10 שנים מהשלמת הפרויקט

קבוצות תשובה, האחים עופר וא. דורי מבקשים מהמחוזי בתל-אביב לחייב את עיריית רמת-גן לרשום על-שמם את המגרש עליו שוכן מלון שרתון סיטי טאוור במתחם הבורסה בעיר, הכולל גם דירות מגורים ושטחי מסחר.

בתובענה שהוגשה על-ידי עוה"ד עופר צור ואורלי טננבאום ממשרד גורניצקי ושות', נאמר כי ב-94' רכשה חברת אלעד נכסים (מקבוצת תשובה) מהעירייה את חלקת הקרקע בגודל של 3,227 מ"ר, עליה נבנה המלון. את החלקים המלונאיים רכשה אלעד בנאמנות עבור חברת "רשת מלונות פרדייז" והחלקים הלא מלונאיים נרכשו עבור חברת "תשלוז פולג", שתיהן מקבוצת תשובה.

כעבור שנה מכרה אלעד מחצית מזכויותיה במגרש לחברת א. דורי (25%) ולאחים עופר (25%). לפי ההסכם, התחייבה עיריית רמת-גן לרשום את הזכויות במגרש על-שם הרוכשים בלשכת רישום המקרקעין ("טאבו"), עד למועד השלמת הפרויקט, וכנגד ביצוע כל התחייבויות הרוכשים (חברת אלעד והשותפות החדשות).

ואולם, כך נטען, למרות שרוכשות הקרקע עמדו בכל התחייבויותיהן ועל-אף שחלפו 10 שנים מיום השלמת הפרויקט, עיריית רמת-גן הפרה את התחייבותה לרשום את הזכויות במגרש על-שם הרוכשים.

בתובענה נטען כי למרות פניות חוזרות ונשנות של נציגי הקבוצות הרוכשות, לא פעלה עיריית רמת-גן בנושא והסתפקה בגלגול האחריות על מינהל מקרקעי ישראל, בטענה שנושא הרישום מטופל מול המינהל ומתעכב בשל אי-השלמת הליכי איחוד וחלוקה. הרוכשות מבקשות למנות את עוה"ד צור וטננבאום ככונסי נכסים שיוכלו לבצע את הרישום בעצמם.