פוליגל השלימה הקמת שני מפעלים בחו"ל בעלות כוללת של 10 מיליון אירו

נמשכת מגמת הוצאת קווי יצור לחו"ל ; לחברה מפעל ברמת השופט ומפעל נוסף ביקנעם הפועל בשותפות עם חברת כתר

נמשכת מגמת הוצאת קווי יצור לחו"ל. חברת פוליגל מרמת השופט המתמחה בפיתוח, יצור ושיווק לוחות פלסטיק חלולים ורב שכבתיים, השלימה הקמת מפעלים ברוסיה ובצ'ילה בהשקעה כוללת של 10 מיליון אירו. המפעלים הוקמו עם שותפים מקומיים במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה להרחיב את הפריסה הגלובלית ולהגדיל את המכירות ב-66% לחצי מיליארד שקלים עד שנת 2010.

המפעל ברוסיה ממוקם בקרבת מוסקבה והקמתו ארכה כשנתיים. הוא כולל מערך יצור ושיווק, לרבות 3 קווי יצור גדולים שייצרו לוחות פוליקרבונט בנפח שנתי של כ-8,000 טון וכן רשת הפצה הפרוסה במוסקבה ובערי שדה גדולות ברוסיה, אוקראינה וביילורוסיה.

המפעל השני הושק בסנטיאגו בירת צ'ילה וכולל קו ייצור גדול נוסף. הייצור והשיווק ממפעל זה פותח לפוליגל יכולת הפצה לכל מדינות אמריקה הלטינית ללא מכס.

פוליגל נמצאת בבעלות הקיבוצים מגידו ורמת השופט וקונצרן באייר מטרייאל סאיינס. לחברה מפעל ברמת השופט, מפעל נוסף פועל בשותפות עם כתר ביקנעם ליצור מחסני גינה מפוליפרופילן ולחברה מרכז שיווק ומכירות בשרלוט, ארצות הברית.

רונן הורוביץ, מנכ"ל פוליגל, מסר שהמפעלים יתרמו להאצה משמעותית בצמיחת החברה, אשר מושתתת על שלושה מרכיבים עיקריים: התמקדות בשיווק למדינות שאינן מושפעות עדיין מהמשבר הכלכלי, עקיפת מחסומי מכס על ידי יצור מקומי או במדינות עם הסכמי סחר וכן עיגון הנוכחות של פוליגל כמותג מוביל תוך שילוב זמינות, עלות תחרותית וחדשנות מוצרים מתמדת הניזונה מהפיתוח בישראל.

נציין כי חברת פוליגל נחשבת כמובילה עולמית בתחום יישומי לוחות רבי דופן עם ציפויים סולאריים, דקורטיביים וחוסכי אנרגיה, ומחזיקה בפרס הראשון לחדשנות על ידי איגוד יצרני לוחות הפוליקרבונט באירופה (EPSE ) משנת 2007.