אביב גפן דחה הצעה לשמש כשופט בתוכנית "כוכב נולד" עקב מחלוקת כספית; קשת לא תממש פרויקט עתידי משותף

קשת מכחישה את הסכומים ; בעבר אמר גפן על שיתוף-הפעולה עם סלקום: "מוסיקה עובדת על כסף, ומי שלא מבין את זה - או שהוא טיפש או שהוא מקנא בי"

העיתון "מעריב" מדווח הבוקר כי הזמר אביב גפן דחה הצעה של למעלה ממיליון שקל בשביל לשמש כשופט בתוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" בעונתה הקרובה.

מקורבים לגפן, לדברי העיתון, הסבירו כי הוא "לא רוצה להתמסחר". "קשת" מסרה כי "דרישותיו של גפן אינן הגיוניות".

עם זאת, יש לציין כי בנובמבר האחרון, אמר גפן עצמו כשמונה למנהל המוזיקלי של סלקום, כאשר החברה השיקה את "ווליום מרס רקורדס", כחלק מ"ווליום לייבל": "התרבות שונה. היום כולנו שומעים ממחשבים. אני אחד האמנים הראשונים שעלו על זה. לא צריך להוציא אלבום שלם אלא רק שירים בודדים".

עוד אמר אז גפן: "אני מרוויח מהשילוב עם סלקום לא מעט. מוסיקה עובדת על כסף ומי שלא מבין - או שהוא טיפש או שהוא מקנא בי. אומנים לא צריכים לאכול אורז כל היום".

משידורי קשת נמסר הבוקר: "אביב גפן הסכים לשמש כשופט בכוכב נולד 6 ודרש סכומי כסף מופרכים כולל ג'יפ מפואר... מעולם לא הוצע לו הסכום הדמיוני אותו נקב או כל סכום הקרוב לזה. טדי וקשת סירבו דחו הצעתו באופן מיידי".

למרות זאת, לתדהמת אנשי ההפקה המשיך גפן באמצעות מתווכים לנהל מו"מ בכדי לאפשר בכל זאת את השתתפותו בעונה, זאת בניגוד להצהרה שנתן הבוקר "כי אינו רוצה להתמסחר". גם לגורמים אלו ניתנה תשובה חד משמעית כי הדרישות לא עולות בקנה אחד עם המציאות.

עוד נמסר מקשת בנוסף לכך כי בימים אלו ממש הוחלט בקשת שפרויקט נוסף שהוצע לה לאחרונה עם גפן לא יתממש בשל דרישות כספיות ומסחריות אסטרונומיות של הזמר וכן לאור נתוני יום שישי האחרון בו שודרה בערוץ 10 תכנית בת חצי שעה "החיים האמיתיים של הסלבריטאים" - שתיעדה יום בחייו של אביב גפן.