איגוד המפרסמים מבצע מיתוג מחדש - משנה שמו ל"איגוד השיווק הישראלי"

האיגוד גיבש חזון חדש ויתמקד בפעילות הבינאישית של חברי האיגוד ובשדרוג אתר האינטרנט

איגוד המפרסמים משלים ביצוע מהלך מיתוג מחדש במסגרתו הוא משנה את שמו ל"איגוד השיווק הישראלי" ומאמץ לוגו חדש. כמקובל במהלכי מיתוג הגדיר האיגוד חזון חדש במסגרתו עולם השיווק הוא שיעמוד במרכז פעילותו של האיגוד ועיקר עשייתו תבוא לידי ביטוי במתן ערך אמיתי, שימושי ומרכזי לקהל המטרה שלו.

כחלק מהמהלך הוגדרו שני ערוצי פעילות מרכזיים דרכם מתכוון האיגוד לצקת תוכן לפעילויותיו: ערוץ הפעילות הבינאישי הישיר והערוץ הווירטואלי. ערוץ הפעילות הבינאישי הישיר יתמקד בפילוח אוכלוסיית חברי האיגוד על-פי צרכיהם השונים ומתן מענה לצרכים אלה בפורומים ייחודיים ובמפגשים ייעודיים מקצועיים, וכן פעילות לייצוג חברי האיגוד מעל כל במה רלבנטית, רגולטורית ומקצועית. במסגרת ערוץ הפעילות הווירטואלי ישודרג אתר האינטרנט של האיגוד על מנת שיהפוך לאתר מרכזי של עולם השיווק הישראלי.

עו"ד תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, מציינת כי "מנהלי השיווק בישראל הם כבר מזמן לא רק מפרסמים. על-פי סקר עוגת השיווק הישראלית שהשקנו בתחילת 2008, הם חולשים על תקציבים המגיעים לכדי 6 מיליארד שקל, תחומי פעילותם רבים ומגוונים והם נוגעים בכל תחום המרכיב שיווק של 360 מעלות. באמצעות השינוי האסטרטגי שאנו מובילים אנו מבקשים להפוך את האיגוד לכתובת הראשונה והמיידית של אנשי השיווק בארץ בעבודתם היומיומית בכל תחומי השיווק".

בירו ציינה עוד כי "שינוי האסטרטגיה של האיגוד והתמקדותנו בעשייה השיווקית הרחבה, חידדו את העובדה ששמנו הוותיק - איגוד המפרסמים - מבטא את פעילויותינו בעבר ואינו מתאים עוד לעיסוקינו בעתיד. בתחושה של צער והכרת תודה אנו נפרדים משמנו הישן. בתחושה של התחדשות ותנופה אנו מאמצים את שמנו החדש".

לדברי ירון דור, יו"ר איגוד השיווק הישראלי, "המטרה המרכזית היא שדרוג והעמקת מעמד האיגוד כמספק ערך אולטימטיבי לעולם השיווק הישראלי. אני מעריך שהשינוי המשמעותי בחזון האיגוד ומטרותיו וההקפדה על תכנים עתידניים בתכניות ההעצמה וההעשרה שלנו, יגרמו לכך שנהפוך להיות זירת הפעילות העיקרית בעולם השיווק הישראלי".