סגיס פורש מניהול גרנית הכרמל אחרי 5 שנים; יצטרף לקבוצת תשתיות בינ"ל

יו"ר מועצת המנהלים של גרנית הכרמל, מנחם עינן: "אני מודה לו במיוחד על פועלו הרב בהליך המכירה של גרעין השליטה בגרנית הכרמל"

מנכ"ל קבוצת גרנית הכרמל , עמי סגיס הודיע היום (ג') במפתיע לדירקטוריון החברה על החלטתו לפרוש מתפקידו בתום חמש שנים בתפקיד. סגיס הודיע כי בכוונתו להצטרף לקבוצה בינלאומית שתעסוק בפרויקטים בתחום התשתיות והלוגיסטיקה באירופה בדגש על אזור מזרח אירופה.

סגיס (אלוף במיל') כיהן בעבר כמנכ"ל חברת שופרסל מקבוצת אי.די.בי. בתחילת שנת 2003 הפתיע סגיס כאשר פרש מהתפקיד לטובת מנכ"ל גרנית הכרמל שהיתה אז בשליטת משפחת בורוביץ.

בספטמבר 2006 נמכרה השליטה בגרנית לקנית השקעות שבשליטת איש העסקים דוד עזריאלי. בניגוד להערכות כי עזריאלי ימנה מנכ"ל חדש לגרנית, סגיס התבקש להמשיך בתפקידו כמנכ"ל גרנית והמשיך לכהן גם כיו"ר חלק מהחברות הבנות.

לסגיס היו יחסים מצוינים עם נשיא קבוצת עזריאלי ויו"ר גרנית, אלוף (מיל.) מנחם עינן. לעומת זאת, היחסים עם בכירים אחרים מקבוצת עזריאלי, בהם מנכ"ל סונול, תמיר פוליקר, נחשבו טובים פחות.

פרישתו של סגיס באה ימים ספורים לאחר שגרנית הציגה שיפור ברווח הנקי של החברה לשנת 2007 שהסתכם בכ-45.7 מיליון שקל לעומת 3 מיליון שקל בלבד בשנת 2006.

סגיס אמר היום, כי החליט לפנות לאתגרים חדשים וזאת לאחר שהוביל את גרנית להישגים. הוא הודה היום לחברי מועצת המנהלים ולכל עובדי קבוצת "גרנית הכרמל" על האמון הרב שהעניקו לו. סגיס מסר כי יישאר בתפקידו עד למציאת מנכ"ל חדש.

יו"ר מועצת המנהלים של "גרנית הכרמל" מנחם עינן, הודה לעמי סגיס על תרומתו להישגים של הקבוצה. "עמי סגיס הנהיג ופעל להרחבת בסיס פעילותה של גרנית הכרמל ותרומתו הייתה רבה להישגים של הקבוצה" אמר עינן והוסיף: "סגיס ואנוכי מכירים שנים רבות וצעדנו יחד לכל אורך אותן שנים. אני מודה לו במיוחד על פועלו הרב בהליך המכירה של גרעין השליטה בגרנית הכרמל, אשר נווט בהצלחה רבה על ידו אישית, וסלל בפנינו את הדרך לכניסה לשליטה בקבוצה זו. אני מאחל לעמי שימשיך לפעול בהצלחה בדרכו החדשה ובטוח כי הוא ימשיך להצעיד קדימה כל מקום בו יפעל".