התחלה קשה: המכרז החדש של המדינה חותם רבעון עם הפסד של 180 אלף שקל

רמי שביט, מבעלי המשביר, שרכש את החברה יחד עם טרקלין וחשמל: "אנחנו בונים את העסק מחדש, ומעריכים שרק ב-2009 הוא יתאזן כלכלית"

חבלי לידה קשים: המכרז החדש של המדינה חתם את הרבעון הרביעי של 2007 עם הכנסות של 205 אלף שקל בלבד ועם הפסד לפני מיסים של 244 אלף שקל. בשורה התחתונה רושם המכרז החדש של המדינה הפסד נקי של 180 אלף שקל ברבעון.

כזכור, בספטמבר 2007 רכשו המשביר החדש לצרכן ורשת טרקלין חשמל מידי כונס הנכסים את הפעילות של המכרז של המדינה, תמורת 3.2 מיליון שקל. הרכישה כללה את הפעילות, אתר האינטרנט, רשימת הלקוחות, שם המותג, סימני המסחר, קניין רוחני וציוד קבוע.

מעט קודם לכן קרסה החברה, שהוקמה ב-1995, ושהייתה בבעלותו ובניהולו של מאיר סולטן. עם הקריסה, הותירה אחריה החברה חובות של עשרות מיליוני שקלים לספקים ולבנקים, ולמאות לקוחות ששילמו עבור מוצרים שלא סופקו להם. עסקת הרכישה על-ידי המשביר וטרקלין חשמל, לא כללה חובות אלה.החברה, ששמה שונה מאז הרכישה למכרז החדש של המדינה, עוסקת בהפקה, ניהול ומכירת מוצרים באמצעות מכרזים בתחומים שונים לרבות נדל"ן, כלי רכב, מחשוב, ריהוט, אלקטרוניקה ועוד.

החברה פועלת הן באמצעות הפצה של חוברת מכרזים והן באמצעות אתר אינטרנט לרכישות מקוונות באמצעות מכרזים. בחודש דצמבר 2007 הפיצו בעלי החברה החדשים את חוברת המכרזים הראשונה מאז הרכישה.

בהתייחס לתוצאות הכספיות, אמר היום ל"גלובס", רמי שביט, מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת המשביר החדש לצרכן, כי "יש חבלי לידה קשים לאחר פשיטת הרגל. אנחנו בונים כעת את העסק מחדש ומעריכים שרק ב-2009 הוא יתאזן כלכלית וזאת לאחר השקעות נוספות שנעשה בתחום האינטרנט, הסחר האלקטרוני והבאת הערכים המוספים של טרקלין חשמל והמשביר למכרז של המדינה".