רשת האופנה ג'אמפ חתמה את 2007 עם הכנסות של 118 מיליון שקל

ההכנסות ברבעון הרביעי של 2007 הסתכמו ב-20 מיליון שקל, והרווח ב-221 אלף שקל ; מנכ"לית ג'אמפ, לילי איילון: "החברה תהיה פלטפורמת אופנה בקנה-מידה גדול"

חברת האופנה ג'אמפ חתמה את 2007 עם הכנסות של 118 מיליון שקל. כך עולה מנתונים שהגיעו לידי "גלובס". ההכנסות כוללות גם הכנסות של 8 מיליון שקל ממכירותיה של רשת האופנה IRIT ברבעון האחרון של 2007.

הכנסות ג'אמפ ברבעון הרביעי 2007 הסתכמו ב-20 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי הסתכם ב-221 אלף שקל.

רשת ג'אמפ, המונה היום 57 סניפים, נוסדה ב-1981 על-ידי מנחם קופיץ. באוקטובר 2007 השלימה קבוצת המשביר החדש לצרכן רכישת 50% מהחברה תמורת 22 מיליון שקל. טרם סגירת העסקה רכשה ג'אמפ את השליטה (67%) ברשת האופנה IRIT כאשר יתרת המניות נותרו בידי אודי זילכה. עם ביצוע הרכישה, סיימה מייסדת הרשת, אירית סימון, את פעילותה ברשת.

"אנחנו רואים בג'אמפ פוטנציאל אדיר, הן בשל תשתית הייצור הבריאה של החברה, הן בשל הפריסה הארצית והן בשל היכולות הניהוליות והשיווקיות של קבוצת המשביר. החברה מיועדת להיות פלטפורמת אופנה בקנה מידה גדול בארץ וכבר היום מתקיימים מגעים עם חברות בתחום ההלבשה התחתונה, אופנת גברים, הנעלה, אופנת ילדים, תוך כוונה להיכנס כשותפים בחברות אלה", אומרת מנכ"לית ג'אמפ, לילי איילון.

כזכור, קבוצת המשביר החדש לצרכן דיווחה על הסכם עקרונות לרכישת 51% מחברת האופנה לילדים סריגמיש, באמצעות ג'אמפ, תמורת 8 מיליון שקל ואולם בשלב זה, הצדדים לא הגיעו לידי הסכם סופי. בהתייחס לכך אומרת איילון: "בשלב זה הושהו המגעים ואנחנו בוחנים אופציות חלופיות".

רשת IRIT מונה היום 21 סניפים ובכוונת החברה לפתוח עד סוף השנה הנוכחית 5 סניפים נוספים בערים ירושלים, רעננה, נהריה, מודיעין ופתח-תקווה.

לדברי איילון, למרות שהרשת מכוונת לנשים צעירות בסביבות גיל 25, על הלקוחות נמנות גם נשים מבוגרות יותר שהמודעות האופנתית שלהן מאוד גבוהה.