מפכ"ל המשטרה מעריך: בקרוב יוגשו כתבי אישום בפרשת רשות המסים כנגד ג'קי מצא ושולה זקן

בהרצאה בפני הפורום הכלכלי של המועדון המסחרי והתעשייתי, הודה המפכ"ל לראשונה כי אכן היתה האזנת סתר בפרשת רמון, ואמר כי את האישור לכך נתן פרליקט המדינה דאז, ערן שנדר

בקרוב: כתבי אישום בפרשת רשות המיסים, שמה של שולה זקן הוזכר אמש לא רק במכתבים הפנימיים שנחשפו בערוץ 2 - אלא גם בנאומו של המפכ"ל: רב-ניצב כהן העריך שהפרקליטות תחליט בקרוב על הגשת כתבי אישום בפרשת "רשות המיסים". מאותה הבמה, הודה המפכ"ל לראשונה כי המשטרה אכן האזינה לשיחותיו של השר חיים רמון, אולם הפסיקה בתוך 24 שעות, משהתברר שאין בכך טעם.

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, מעריך כי בקרוב יוגשו כתבי אישום נגד מנכ"ל רשות המיסים לשעבר, ג'קי מצא, ונגד שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה אולמרט.

בהרצאה אמש בפני הפורום הכלכלי של המועדון המסחרי והתעשייתי, סקר אמש המפכ"ל כהן את מפת הפשיעה של משטרת ישראל; ציבור המשתתפים ביקש לשמוע דווקא מה עלה בגורל חקירת פרשת המסים, ועל חקירת השר חיים רמון שהובילה להרשעתו.

המפכ"ל הודה לראשונה כי אכן הייתה האזנת סתר בפרשת רמון, ואמר כי את האישור לכך נתן פרליקט המדינה דאז, ערן שנדר. לדבריו, את ההאזנות ביצע ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, שהבין כעבור 24 שעות שאין בכך טעם והפסיק אותן. כהן הסביר שאין מקום להקים ועדת בדיקה בפרשת רמון, שכן תמלול האזנת הסתר היה מסייע דווקא לתביעה, ומשמש נגד שר המשפטים דאז.

רב-ניצב כהן הוסיף כי בשנה הקרובה יפחת מספר פיגועי הטרור, אבל אלה שייצאו לפועל יהיו "איכותיים יותר", יגרמו יותר נזק ויגבו יותר קורבנות.