"כיצד להוביל את שיחת המכירה למקום שאליו אני רוצה להגיע, ולא למקום שאליו מעוניין הלקוח להוביל?"

מדי שבוע מתפרסמת כאן שאלה בענייני ניהול ויחסי עבודה ; מערכת מגזין G תעבור על הטוקבקים שלכם ותפרסם במגזין הבא את המעניינים שבהם, בצמוד לתשובת היועץ

במדור הניהול של מגזין G ואתר "גלובס" מתפרסמת מדי שבוע שאלה בענייני ניהול ויחסי עבודה. מערכת G תעבור על התגובות שלכם כאן (בטוקבקים) ותפרסם במגזין הבא את המעניינות שבהן, בצמוד לתשובת היועץ.

שימו לב: בטור השמאלי בידיעה זו מתפרסם גם הסקר השבועי למדור "המשרד" של מגזין G. אתם מוזמנים להצביע בו.

ומכאן, לשאלה השבועית:

אני מנהל צוות של עשרה אנשי מכירות, וגם מוביל בעצמי מכירות גדולות.

מיומי הראשון במקצוע מלווה אותי סוגייה עקרונית: כיצד להוביל את שיחת המכירה למקום שאליו אני רוצה להגיע, ולא למקום שאליו מעוניין הלקוח להוביל, כמו מחיר, תוספות וכן הלאה?

שלך, נחשון