שולה זקן נחקרה היום בשנית בקשר לפרשה החדשה בה נחקר אולמרט

זקן, שהיתה מנהלת לשכת ראש הממשלה, שמרה גם הפעם על זכות השתיקה ; אולמרט חשוד בעבירה חמורה, וכל שניתן לומר בשלב זה הוא שמדובר בחשדות שלא נחקרו בעבר

שולה זקן, שהיתה מנהלת לשכת ראש הממשלה אהוד אולמרט, נחקרה היום (א') בפעם השנייה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בבת-ים, בקשר לפרשה החדשה שבה נחקר אולמרט עצמו ביום ו'. ראש הממשלה חשוד בעבירה חמורה, וכל שניתן לומר בשלב זה הוא שמדובר בחשדות שלא נחקרו בעבר.

פרקליטה של זקן, עו"ד מיכה פטמן, אמר ל"גלובס" כי גם היום, כמו בחקירתה הקודמת, שמרה זקן על זכות השתיקה. מאז החקירה הראשונה נתונה זקן במעצר בית. על תוכן חקירתה וחקירת ראש הממשלה מוטל צו איסור פרסום.

לחקירה זומנו בימים האחרונים גם כמה מעורבים נוספים, ששמותיהם נאסרו לפרסום. בשל אילוצים שונים האסורים לפרסום, החליטו במשטרה לזרז את החקירה ככל האפשר.

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, אמר היום במסגרת טקס הענקת דרגות והרמת כוסית לרגל יום העצמאות, כי "במשטרה פועלים כאשר שיקול אחד בלבד עומד לנגד עינינו - שיקול החוק ושלטון החוק". לדבריו, "טובת החקירה עומדת לפני זכות הציבור לדעת ואני יודע על מה אני מדבר. יש לתת לצוות החקירה מרחב פעילות".