רפי גינת עולה להתקפה: מבקש לדחות על הסף את התביעה שהגיש אורן פרנק

פרנק הגיש את התביעה בעקבות ראיון עם גינת שפורסם ב"ליידי גלובס" ; קודם לכן הגיש גינת תביעה נגד פרנק בגין דברים שנכתבו בבלוג שלו על פרשת טיב טעם

רפי גינת מבקש לסלק על הסף את התביעה שהגיש נגדו אורן פרנק, מי ששימש כמנכ"ל משותף במשרד הפרסום מקאן אריקסון, זאת בטענה ל"מופרכות התביעה ונסיבות הגשתה המקוממות". גינת הגיש היום את כתב ההגנה לבית משפט השלום בתל אביב.

גינת, עורך ומגיש התוכנית "כלבוטק", מבקש מבית המשפט באמצעות עורכי דינו ממשרד אריאל שמר ושות' לחייב את פרנק בהוצאות בית משפט והוצאות עורכי דינו ומתייחס לתביעה שהוגשה לפני כשלושה שבועות על-ידי פרנק כ"שימוש לרעה בהליכי משפט".

בכתב התשובה כותב גינת כי "בתביעה זו מבקש אורן פרנק לנסות לתת משקל נגד לתביעת לשון הרע שהגיש כנגדו גינת מתוך מטרה לנסות ולרפות ידיו של גינת, לנסות ולהפוך את היוצרות, ולהחליש מתביעתו המוצדקת של גינת כנגדו. עד כדי כך אצה רצה לו דרכו של פרנק להגיש - בכל מחיר - תביעה כלשהי, ובמהירות האפשרית כנגד גינת, שבסופו של יום התביעה שהגיש, הינה לא רק קנטרנית, מופרכת, וחסרת תום לב, אלא שאינה מגלה כל עילה כנגד גינת".

לפני כשלושה שבועות הגיש פרנק תביעה שכנגד בו הוא דורש כפיצוי סכום זהה של מיליון שקל וזאת בטענה כי בראיון שפורסם עם גינת ב"ליידי גלובס" אמר גינת על פרנק בין השאר כי "הוא כזה שקרן".

כזכור, באוקטובר 2007 הגיש גינת תביעה כנגד פרנק שעניינה היא פרסומים פוגעניים ומבזים, לטענת גינת, שפורסמו בשני בלוגים אישיים באינטרנט. הפרסומים היו קשורים במישירין ובעקיפין לפרשת טיב טעם שנחשפה באותם ימים ב"כלבוטק". גינת תבע אז את פרנק על סכום של מיליון שקל.

כזכור, בעקבות בלוג אישי שפרסם פרנק אשר עסק בתחקיר כלבוטק בעניין פרשת טיב טעם ובו השתמע כי גינת וכלבוטק מסתפקים ב"דגים קטנים" ואינם מעזים להתעמת עם טייקונים דוגמת נוחי דנקנר, הבעלים של קבוצת אי.די.בי המחזיקה בסלקום ובחוגלה-קימברלי, שתקציבי הפרסום שלהם מתנהלים במקאן-אריקסון, פוטר פרנק מתפקידו כמנכ"ל משותף במקאן אריקסון.

לאחרונה כאמור הגיש פרנק תביעה כנגד גינת, זאת באמצעות עורכי דינו ד"ר דורי קלגסבלד, מיכאל נאור ושי צדיק ובה טען כי דבריו השקריים של גינת הם חלק ממסע דה-לגיטימציה שהוא עורך נגדו בגלל דברי הביקורת הלגיטימיים שלו. לדבריו, מאחר שגינת הביא את חילופי הדברים ביניהם להכרעה שיפוטית, גם הוא עושה כן.