רשת חנויות הנוחות דה-פנטרי בארה"ב תשתמש בפתרונות תוכנה של ריטליקס

דה-פנתרי מפעילה 1,643 אתרים ב-11 מדינות בדרום-מזרח ארה"ב בתחום של תחנות דלק, חנויות נוחות ומזון מהיר ; לחברה מחזור מכירות של כ-6.9 מיליארד דולר ב-2007

חברת ריטליקס , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם ונסחרת במקביל בבורסה בת"א ובנסדא"ק, הודיעה היום כי חברת דה-פנטרי(נאסד"ק: PTRY), רשת חנויות נוחות בארה"ב, החלה להתקין את פתרונות התוכנה של ריטליקס בקופות, בעמדות התדלוק ובמרכז הרשת.

לדה-פנתרי מחזור הכנסות של כ-6.9 מיליארד דולר ב-2007, מותג הדגל של החברה נקראKangaroo Express, החברה מפעילה 1,643 אתרים ב-11 מדינות בדרום-מזרח ארה"ב, הכוללים תחנות דלק, חנויות נוחות ומסעדות מזון מהיר. The Pantry בחרה בפתרון משולב של תוכנת ריטליקס עם חומרה של יבמ כדי ליצור תשתית תפעולית אחידה בכל האתרים הקמעונאיים של הרשת.

"היינו זקוקים לטכנולוגיה אחידה לכל החנויות שלנו, שבאמצעותה נוכל לנהל את הפעילויות השונות שלנו, לגשת בקלות לנתונים במערכת מרכזית, להבטיח את עמידתנו בתקן אבטחת המידע PCI ולשפר את השירות ללקוח", אמר אד קולאפי, סגן נשיא שירותי מידע של דה-פנתרי.

ריטליקס מפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים בעולם. החברה מציעה יישומי תוכנה לניהול הפעילות הקמעונאית ושרשרת האספקה. אתמול (ב') דיווחה ריטליקס כי חברת בת שלה, סטורנקסט, תשווק את תוכנותיה לקמעונאים בארצות-הברית, בשילוב מסופים ומערכות מחשוב של IBM.