שטיפת מוח עם לחן מצוין

סלוגן פשוט, לחן קליט וחשיפה מסיבית באמצעי המדיה, הפכו את זיפ לאחד המוצרים הרווחיים של עלית תוך שלושה חודשים בלבד

כשהשיקה עלית אבקה חדשה של משקה בטעמים נדרש משרד הפרסום וימר-טמיר-כהן, שטיפל אז בתקציב עלית, לייצר קמפיין שיתמוך בהשקה. הרעיון המרכזי היה להציג את קלות ההכנה של המשקה, שכל שנדרש על מנת להכינו היה למהול את האבקה במים. זאת עשו באמצעות המשפט "זיפ והמשקה מוכן". הסיסמה שנבחרה לקמפיין הייתה "איזה זיפ שותים היום?". בניגוד למקובל באותם ימים הוחלט בוימר-טמיר-כהן לא להסתפק רק בעיתונות וברדיו, אמצעי המדיה המובילים באותם ימים, אלא ללכת חזק גם לכיוון של פרסום בקולנוע, שהיה אז בימיו הטובים.

הסרטון באורך דקה וחצי כלל שוטים של סיטואציות שתייה במקומות שונים (חוף הים, משרד, בית) והמשקה שמתאים לשתות בהם. אך מה שעושה את הפרסומת לזכירה עד היום היה השיר שליווה אותה. שלמה וימר כתב את מילות הסלוגן והשיר ששילב בתוכו אין ספור פעמים את המילים זיפ ועלית ("נביא הביתה זיפ - והמשקה מוכן, נביא הביתה זיפ של עלית כמובן"), קובי אושרת כתב את המוסיקה שעיקרה שריקה קליטה חוזרת ונשנית שליוותה את המילים ובמשך שנה אי אפשר היה להתחמק מהפגישה עם הסרטון בן הדקה וחצי בבתי הקולנוע.

"זאת הייתה שטיפת מוח אמיתית עם לחן מצוין", נזכר הפרסומאי דוד טמיר, השותף היחיד הפעיל עדיין מהשותפים שהיו אז במשרד, "פרסומת שהייתה כתובה לפי כל האלף בית של החוקים הישנים של הפרסומות, שעיקרם לחזור שוב ושוב וכמה שיותר על שם המוצר ושם החברה. התוצאות לא איחרו לבוא ותוך שלושה חודשים הפך זיפ להיות אחד המוצרים הרווחיים ביותר של עלית באותה תקופה".