אורמת תרשום רווח הון של 55 מיליון דולר ברבעון הנוכחי מהנפקת מניות אורמת טכנולוגיות

כפי שפורסם ב"גלובס", תמורת ההנפקה תהיה 149.6 מיליון דולר - 48 דולר למניה ; ההנפקה תדלל את החזקותיה של אורמת תעשיות בחברה הבת האמריקנית ל-56%

אורמת תעשיות דיווחה הבוקר כי תרשום בדו"חות הרבעון השני רווח הון של כ-55 מיליון דולר כתוצאה מהנפקת המניות שעליה הודיעה בסוף השבוע שעבר החברה הבת, אורמת טכנולוגיות .

בסוף השבוע הודיעה אורמת טכנולוגיות על כוונתה לדלל את החזקות הקבוצה באמצעות הנפקת חבילה של 3.1 מיליון מניות לבית ההשקעות ליהמן בראדרס, בכוונה שיפיץ אותם הלאה למשקיעים. כפי שכבר היה ידוע, הנפקת המניות תדלל את אחזקותיה של אורמת תעשיות בחברה הבת האמריקנית ל-56% מ-60% לפני כן.

ב"גלובס" פורסם בסוף השבוע כי אורמת תנפיק את המניות לליהמן בראדרס לפי מחיר של 48 דולר למניה. החברה אישרה היום את הפרסום בכך שדיווחה כי תמורת ההנפקה תסתכם ב-149.6 מיליון דולר. זאת עפ"י התשקיף שהוגש אתמול לרשות ני"ע האמריקנית, ובו מחיר המניה הסופי שנקבע להנפקה.

ההנפקה האמורה מתבססת על טיוטת תשקיף מדף שהגישה החברה הבת של אורמת תעשיות כבר בינואר 2006, אז דיווחה על כוונתה לגייס מיליארד דולר באמצעות הנפקת מניות, כתבי אופציה ואגרות חוב. הזרוע האמריקנית של קבוצת אורמת כבר הנפיקה מספר פעמים על בסיס אותה טיוטה.

בסוף השבוע, עם היוודע דבר ההנפקה, המשקיעים לא הגיבו בחיוב לדילול הצפוי וחתכו את שווי השוק של המניה ב-157.1 מיליון דולר בוול סטריט. זאת על אף שגורו ההשקעות של רשת הטלוויזיה CNBC, ג'ים קריימר, העניק למניה המלצה אוהדת לרגל יום העצמאות - ואף העדיף אותה על פני מניית טבע.