ועד עובדי חברת החשמל: "מקווים שלסקר יישאר בתפקיד עד שנגיש את תגובתנו"; בן-אליעזר: "יש ללסקר גיבוי מלא"

הוועד אמר את הדברים בתגובה לתוכנית לשינוי הארגוני שאושרה היום ע"י דירקטוריון החברה, שבמרכזה פרישה של 2,000-2,500 עובדים עד סוף שנת 2010 ; בוועד ציינו כי "הובהר למנכ"ל שלא יתבצע כל שינוי בחברה ללא הסכמת העובדים"

ועד עובדי חברת החשמל מגיב לראשונה לתוכנית לשינוי הארגוני שאושרה היום (ד') על-ידי דירקטוריון החברה, שבמרכזה פרישה של 2,000-2,500 עובדים עד סוף שנת 2010. בוועד ציינו כי "הובהר למנכ"ל שלא יתבצע כל שינוי בחברה ללא הסכמת העובדים".

בהודעה שפרסם הוועד נכתב, כי "זו הרפורמה החמישית המוצעת תוך 4 שנים. בכל פעם שמתחלף שר או מנכ"ל - מוגשת רפורמה חדשה, המעוררת סערה שאינה תורמת ליציבות החברה".

בוועד הדגישו כי לאחר קבלת כל הפרטים יגיבו באופן ענייני, אך הוסיפו בציניות: "אנו מעריכים את מאמצי המנכ"ל להוביל להצלחת החברה, ומקווים שהוא יישאר בתפקיד עד שנגיש את תגובתנו".

במקביל אותת שר התשתיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר, על תמיכתו בשינוי הארגוני. ממשרדהתשתיות נמסר כי "השר הביע את תמיכת בהצעה ומעניק גיבוי מלא למהלכיו של לסקר".

15%-20% בכחברת החשמל, בראשות היו"ר מוטי פרידמן, אישר היום פה אחד את השינוי הארגוני, שנחשף לראשונה בגלובס, הכולל קיצוץ של בכוח האדם הקבוע עד לשנת 2010. מהנתונים שהוצגו לדירקטוריון עולה כי יישום התוכנית יביא לחיסכון של כ-600 מיליון שקל בשנה. הדירקטוריון הנחה את המנכ"ל להתחיל בהידברות עם ועד העובדים באשר לאפשרות של יישום השינוי הארגוני.