קניון לב המפרץ משלים את מהלך המיתוג ומשנה את שמו ל-CINEMALL

השותפים בקניון - שופרסל, אמפל וא.דורי - השקיעו כ-200 מיליון שקל בבינוי ובשיפור פני הקניון ; רשתות אופנה נוספות חתמו על חוזים עם הקניון

רגע לפני ההשקה מחדש שתתקיים בעוד ימים ספורים, קניון לב המפרץ משנה את שמו ל-CINEMALL. שינוי שם הקניון הוא סיומו של תהליך turnaround ארוך שנערך בקניון, ובמסגרתו השקיעו השותפים: שופרסל, אמפל וא.דורי, סכום של 200 מיליון שקל בבינוי ושיפור פני הקניון.

"שינוי השם נועד לסמן שהשינוי בקניון הוא מהותי. לב המפרץ קושר עם תדמית לא טובה של הקניון, מה שעשוי היה להקשות מאוד על שיווקו כעת, למרות השינויים הדרמטיים שערכנו בקניון. לב המפרץ נתפס גם כקניון עודפים של תושבי הצפון ובמתכונת החדשה, הוא מציע מגוון אפשרויות אופנה שלא נופלת מקניונים מובילים אחרים בארץ", מסביר סמנכ"ל מו"פ ונכסים בשופרסל, אמיר דואניס, שהוביל מטעם הבעלים את שיפוץ ושדרוג הקניון.

תהליך מיתוג הקניון יגובה בקמפיין פרסומי רחב, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן-נתן, בהשקעה של 5 מיליון שקל.

במסגרת שדרוג הקניון, מספר רב של רשתות אופנה שלא פעלו בו בתקופה האחרונה, פותחות שם סניפים. ביניהם ניתן למנות את קסטרו, לי קופר, הוניגמן, אדידס, סולוג, בלו בירד, TNT, היינס, דן קסידי, RG512 ועוד. בנוסף, בימים הקרובים ייחנך מתחם קולנוע חדש שייקרא "פלאנט לב המפרץ", ויכלול 23 אולמות קולנוע במבנה אצטדיוני שמתוכם 4 אולמות VIP.

דמי השכירות בקניון עומדים על כ-50 דולר למ"ר בממוצע, ובקניון צופים כי פדיון החנויות שיפעלו בקניון יעמוד על 40 מיליון שקל בשנה.

קניון לב המפרץ, שידע פריחה בשנים הראשונות להקמתו, ספג הפסדים בהפעלתו בין השנים 2004-2006. את שנת 2007 סיים הקניון באיזון תקציבי, ולדברי דואניס - יעד הבעלים הוא לרשום רווח שנתי של 36 מיליון שקל בשנה, החל מעוד 3 שנים.