משרד רחל בן ארי-אדם פיש ממזג לתוכו את משרדו של עו"ד משה פרז'נצבסקי

במשרד הממוזג ישמש פרז'נצבסקי כמנהל מחלקת תכנון ובנייה

משרד עורכי-הדין רחל בן ארי-אדם פיש, ממזג לתוכו את משרדו של עו"ד משה פרז'נצבסקי, העוסק בנושאי תכנון ובנייה, ששימש בעבר כיו"ר ועדת ערר לתכנון ובנייה במחוז חיפה וכיועץ למחוז הצפון.

במשרד הממוזג ישמש פרז'נצבסקי כמנהל מחלקת תכנון ובנייה.

שיתוף-הפעולה בין המשרדים החל לפני כשנה וחצי, כאשר ביקש משרד רחל בן ארי-אדם פיש להשתמש בשירותיו של פרז'נצבסקי כמחלקה חיצונית לדיני תכנון ובנייה למשרד. לאור הצלחת שיתוף הפעולה הוחלט על מיזוג בין המשרדים, והטמעת משרדו של פרז'נצבסקי כמחלקה במשרד.

לדברי עו"ד בן ארי, ראש המשרד, הצירוף האחרון משלים את תחומי ההתמחות של המשרד. "מחלקה התכנון והבנייה משתלבת בהתפתחות המקצועית שלנו, ועם יתר התחומים שאותם אנחנו מובילים ומתמחים במשרד, בהם משפט מנהלי, דיני רשויות מקומיות, דיני ארנונה ורישוי, איכות סביבה ועוד. פרז'נצבסקי בא עם תחום יותר ספציפי, שמשתלב ומשלים את התחומים הכלליים שלנו. הוא מביא לפסיפס עוד כמה אבנים מאוד משמעותיות, בהן מקצועיות, אישיות יוצאת דופן, הגינות, ותק ומכובדות. זה שילוב כוחות שיאפשר לנו לתת שירות מקצועי, תוך הסתכלות רחבה על הנושאים שבטיפולנו".

בנוסף, קלט המשרד לשורותיו שני עורכי-דין חדשים: עו"ד שחר הופמן, שסיים באחרונה את התמחותו במשרד, ועו"ד צחי פיסטל, שהתמחה במשרד עוה"ד יגאל ארנון.

משרד עורכי הדין רחל בן ארי-אדם פיש, מונה כיום 13 עורכי-דין, מהם 5 שותפים. המשרד הממוזג מתמחה עתה בדיני חינוך, השכלה גבוהה, עבודה, צווארון לבן, משפט מינהלי, בחירות, איכות סביבה, קניין רוחני, היי-טק, ותכנון ובנייה. המשרד שותף במרכז לסיוע משפטי להגנה על זכויות אדם, ע"ש השופט חיים כהן ז"ל, ומשמש כיועץ משפטי להרבה מוסדות חינוך גדולים בארץ. עם לקוחותיו נמנים עיריית עכו ואיגוד ערים חיפה.