בעקבות יציאת כיתן מרשת גולף: המשביר יפתח 20 נקודות מכירה למותג בסניפיו

כפי שנחשף השבוע ב"גלובס", פעילות כיתן ברשת גולף כמעט הופסקה כליל בעקבות שיווקו של המותג כיתן ברשת שופרסל

רשת המשביר החדש לצרכן פותחת 20 נקודות מכירה של "חנות בתוך חנות" למותג כיתן בסניפיה, בהשקעה של 2 מיליון שקל. 10 סניפים ראשונים יפתחו עד סוף השנה הנוכחית ו-10 סניפים נוספים במהלך 2009.

כניסתו של מותג כיתן לרשת המשביר לצרכן התאפשרה לאחר שהמותג כיתן יצא מרשת גולף, בעקבות חילוקי דעות בין שתי החברות. כפי שנחשף ב"גלובס", מותג כיתן, שהיה מותג הבית של רשת גולף, אינו נמכר בגולף וההערכות הן כי גם שיווק מצעי הפרימיום של כיתן תחת המותג "רויאל סאטן", קרובה לסיום. פעילות כיתן ברשת גולף הלכה והצטמצמה על רקע פיתוח מותג פרטי של גולף אך הופסקה כמעט כליל בעקבות שיווקו של המותג כיתן ברשת שופרסל, גם היא מקבוצת אי.די.בי.

לדברי אסף בן-דב, מנכ"ל משותף של המשביר לצרכן, מהלך פתיחת חנויות כיתן במשביר, צפוי להביא לגידול של 40% במכירות המותג כיתן ברשת. לדבריו, הקצאת המקום לחנויות כיתן בסניפים תבוא על חשבון מכירות של מותגים קטנים בתחום הטקסטיל לבית. "היופי במותג כיתן, דבר העלה גם מסקרים שערכנו, הוא שהמודעות לאיכות ותפיסת המותג הן מהגבוהות בענף. ישנה הלימה מאוד גבוהה בין קהל הלקוחות של המשביר למותג כיתן ששניהם נתפסים כמאוד ישראלים", אומר בן-דב.

יצוין כי לפני ימים אחדים חנך המשביר גם פינת מכירה ראשונה למותג הטקסטיל KEDS שיימכר בלעדית ברשת, תוך כוונה להרחיבו לסניפים נוספים. עם זאת, בחלק מסניפי המשביר, כמו בקניון רמת אביב, חנויות המכירה של כיתן יהיו בלעדיות במכר טקסטיל ברשת.

לדברי דוד פילר, סמנכ"ל הסחר במשביר, חנויות כיתן ברשת ישתרעו על כ-80 מ"ר כל אחת, ויכללו מגוון רחב של מוצרים תחת המותג כיתן, לרבות מצעים, מגבות, שמיכות, כלי מיטה, מפות ועוד. *