ביה"ד דחה תביעת בעל לגט משום שקיים יחסים עם אשתו במקביל לפילגש

הדיינים: "במקרה זה לא אפסו הסיכויים לשלום-בית; בעל שמקיים יחסי אישות עם אשתו גם לאחר בגידתו, מראה בכך שעדיין אשתו חביבה בעיניו"

בית הדין הרבני בנתניה קיבל תביעת אישה לשלום בית ודחה את בקשת בעלה לגט ולמכירת הבית, לאחר שהאישה הוכיחה כי הבעל ממשיך לקיים איתה יחסי מין במקביל לחיים המשותפים שלו עם הפילגש. בנוסף, חייב בית הדין את הבעל לשכור עבור אשתו בית בסדר הגודל אליו התרגלה (בית פרטי בפרדסיה בשטח של כ-300 מ"ר), אם תסכים האישה למכור את ביתם המשותף.

באמצעות עו"ד רן רייכמן הגישה האישה תביעה לשלום בית וכן התנגדות לבקשת הבעל לפירוק שיתוף בביתם המשותף. לטענתה, במקביל לעובדה שהוא חי עם מאהבת, המשיך בעלה לקיים יחסי מין גם איתה.

הבעל הכחיש את טענות האישה וטען כי את המאהבת שלו הוא הכיר רק לאחר שעזב את הבית. אולם בדיקת פוליגרף שעבר, בהסכמת הצדדים, הוכיחה שהוא אכן קיים יחסי מין עם אשתו במקביל לתקופה בה חי עם פילגשו. גם טענותיו כי אשתו "אנסה" אותו בפעם אחת ו"פיתתה" אותו בפעם אחרת הוכחו בפוליגרף כלא נכונות.

"במקרה הזה", קבעו הדיינים הרבנים חיים שלמה שאנן, מיכאל עמוס ודוד בירדוגו, "לא אפסו הסיכויים לשלום בית. בעל שמקיים יחסי אישות עם אשתו גם לאחר בגידתו, מראה בכך שעדיין אשתו חביבה בעיניו".