אולמרט ייחקר בפעם החמישית ביום ו' - כנראה בפרשת כרמיה

בתוך כך - נציבות שירות המדינה הודיעה לשולה זקן על הכוונה לפתוח שוב בהליכי ההשעיה נגדה, בעקבות הודעת הפרקליטות על החלטתה להעמידה לדין בפרשת המינויים ברשות המסים, בכפוף לשימוע

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ייחקר שוב ביום שישי הקרוב במעונו הרשמי בירושלים. גם הפעם תחל חקירתו בשעה 10:00 והיא צפויה להימשך כשעתיים וחצי. פרקליטיו של ראש הממשלה תיאמו הבוקר עם המשטרה את מועד החקירה, החמישית במספר.

החוקרים עשויים לשאול את אולמרט כמה שאלות בנוגע למימון טיסותיו לחו"ל (פרשת אולמרטורס), אולם עיקר הזמן צפוי להיות מוקדש לגביית גרסתו לראשונה בפרשת הבית ברחוב כרמיה. בפרשה זו חשוד אולמרט שקיבל הנחה בסך כ-330 אלף דולר נטו ברכישת הבית בכרמיה, תמורת קידום הפרויקט בעיריית ירושלים עבור חברת אלומות היזמית.

חקירת המשטרה בפרשה מוצתה למעשה, וכל שנותר הוא לחקור את החשוד העיקרי בפרשה. אפילו שולה זקן, שהיתה מנהלת לשכתו של אולמרט, הפתיעה את החוקרים כשלא שמרה על זכות השתיקה והשיבה לשאלותיהם, אולי משום הפעם מסרה עדות ולא נחקרה כחשודה.

בתוך כך, נציבות שירות המדינה הודיעה לזקן על הכוונה לפתוח שוב בהליכי ההשעיה נגדה, בעקבות הודעת הפרקליטות על החלטתה להעמידה לדין, בכפוף לשימוע, בפרשת המינויים ברשות המסים בעבירות של מירמה והפרת אמונים. זקן, המיוצגת בידי עו"ד מיכה פטמן, מתבקשת להגיש לנציבות טיעונים בכתב, מדוע אין מקום להשעותה מתפקידה.

זקן הושעתה למשך חצי שנה עם פתיחת החקירה בפרשה בינואר 2007. השעייתה לא כללה היעדר עבודה אלא רק הרחקה מהתפקיד. במהלך תקופת ההשעיה זקן לא שימשה מנהלת לשכה, אלא בתפקיד אחר בלשכת רה"מ. עם תום התקופה, סוכם בינה לבין הנציבות, כי היא תוכל לנצל ימי מחלה שעמדו לרשותה, ולכן עד היום היא למעשה שוהה בחופשת מחלה. כעת הודיעה לה הנציבות כי היא שוקלת לחדש את השעייתה עם סיום ימי המחלה שלה.