עקב הירידה בנפט: אל-על מוזילה רק 2,500 כרטיסים; בשנה שעברה הובילה עליית הנפט ל-5 העלאות מחירים גורפות

מחירי הכרטיסים יוזלו סלקטיבית ב-40-100 דולר ; החל מהשבוע הבא תוזיל החברה את תוספת הדלק הנגבית מחברי מועדון הנוסע המתמיד בעת מימוש כרטיס בונוס ; ראש אגף השיווק: "נבחן את המגמה לאורך זמן"

החששות מנזקי סופת ההוריקן גוסטאב לאסדות הנפט ובתי הזיקוק באזור מפרץ מקסיקו התפוגגו לעת עתה, ולפיכך פרץ מחיר הנפט את רמת התמיכה של 111 הדולר לחבית, ויש האומרים כי מחיר חבית נפט יורד לכיוון 100 דולר.

בהתאם לכך, אל-על הודיעה היום כי היא מוזילה את תוספת הדלק לטיסותיה בשיעור שינוע בין 40 דולר ל-100 דולר בטיסות מסוימות בחודש ספטמבר.

בנוסף הודיעה החברה כי החל מה-7 בספטמבר תוזיל את תוספת הדלק הנגבית מחברי מועדון הנוסע המתמיד בעת מימוש כרטיס בונוס. בחודשים הקרובים אל על גם תאפשר לחברים המממשים להמיר חלק מתוספת הדלק בנקודות מועדון.

רמי לוי, סמנכ"ל אל על למסחר וקשרים תעופתיים תעופה, אמר: "אנו ממשיכים לעקוב אחר המגמות בשוק הנפט ובמידה ומגמת הירידה תמשיך או תתייצב ברמות הקיימות נשקול מהלכים נוספים"

הוזלת תוספת הדלק תחול על כ-2,500 כרטיסים בטיסות ישירות, כשבין השאר היעדים הבאים: ניו יורק בטיסות יום - כ-1,200 דולר, טיסת לילה - כ-1,300 דולר, בריסל - 579 דולר.

עמית לבני, ראש אגף השיווק בחברה, אמר בתוכנית "עסקים באוויר" עם חגי גולן ברדיו 99: "עכשיו במגמה ההפוכה אנחנו בוחנים היטב את המצב. עשינו שני מהלכים - עשינו הוזלה לחודש ספטמבר. הודענו כי נבחן את המגמה לאורך זמן".

נכון לזמן כתיבת הידיעה, מחיר החוזים העתידיים על הנפט לאוקטובר צונח ב-7.3% ביחס למחיר הנעילה ביום שישי בניו-יורק.