מצטרף לטרנד: ספורט 5 משיק רשת חברתית

בהקמת הרשת השקיעה חברת Web2sport כ-4 מיליון שקל * המודל העסקי יתבסס על פרסום פרסונאלי ממוקד

אחרי המתנה ארוכה, במהלכה ראה אתר ספורט5 כיצד המתחרה מאתר One העלה לאוויר רשת חברתית, משיק היום האתר את הרשת החברתית הספורטיבית שלו - Web2sport.

בהקמת הרשת השקיעה עד היום חברת Web2sport למעלה מ-4 מיליון שקל. על המשקיעים נמנים חברת "איזי-פורקס", איש העסקים והיזם אלון כרמל, ממייסדי אתר ההיכרויות JDATE, היזמים משה חוגג ורועי דבורה ואנשי העסקים דני רובינשטיין ושמעון דור אשר חברו לשיתוף פעולה עם ערוץ הספורט.

המודל העסקי של החברה יתבסס על הכנסות מפרסום, תוך שימוש במודל של פרסונליזציה ברזולוציה גבוהה של פרסום, במסגרתו המפרסמים יוכלו לקבל פילוח מדויק של קהל היעד, כמו גם מידע אודות העדפותיו והרגלי הצריכה שלו.

הרשת תתבסס על עולם תוכן ספורט וירטואלי אשר יכלול בין היתר פיצ'רים ופלטפורמות ייחודיים ליצירת, ארגון, ניהול ומציאת מפגשי והתארגנויות ספורט ברמה המקומית, הארצית והבינלאומית. עוד תכיל הרשת אנציקלופדיית ספורט, WikiSport, ויישומי 2.0 web. כמו כן ישולבו תכנים שיגיעו ממגוון הפלטפורמות של ערוץ הספורט, כדוגמת תקצירי משחקים בשלל ענפים, קטעים מתוכניות ערוץ הספורט המובילות ועוד.

משה חוגג, מנכ"ל Web2sport מסר כי לאחר השקת הרשת בארץ, בכוונת החברה לבצע מהלך דומה ולהשיקה באירופה כבר במחצית השנייה של 2009. *