אסיפת בעלי האג"ח להמרה של טאו אישרה פה אחד את יחס ההמרה המועדף ל-10 ימי מסחר

על פי ההחלטה, במשך עשרת הימים יוכלו מחזיקי אג"ח מסידרה ב' לקבל מניית טאו עבור שתי איגרות שברשותן ; המהלך נועד לעודד הזרמת הון לחברה שסיימה את הרבעון בגירעון בהון העצמי

אסיפת מחזיקי האג"ח של חברת ההשקעות טאו תשואות אישרה היום (ג') את ההסדר שהציע בעל השליטה בחברה, אילן בן דב. טאו, שסיימה את הרבעון השני עם גירעון של 102.8 בהון העצמי, תאפשר למחזיקי אגרות החוב להמרה שהנפיקה (סידרה ב' ) להמיר את האגרות שברשותן ביחס מועדף.

במסגרת 10 ימי מסחר יתאפשר למחזיקים באגרות מסידרה ב' להמיר אותן למניות לפי יחס של 2 אגרות למניה אחת. בין מחזיקי האגרות מסידרה זו נמנים גם אילן בן דב, המשמש כיו"ר טאו, וגם יוסי ארד - דירקטור ומנכ"ל בחברה. נזכיר, כי בן דב בעצמו להמיר אג"ח בשווי 24 מיליון שקל לפחות.

את האגרות מסדרה זו ניתן יהיה להמיר על פי היחס הרגיל עד ה-14 בספטמבר 2013. יחס ההמרה הנוכחי עומד על 400% - כלומר, 4 אגרות בעבור מניה בודדת. ההחלטה אושרה ברוב מוחץ של 100% - הן ביחס לכלל המניות הנוגעות למי שהצביע באסיפה, והן ביחס לכלל המניות המיוחסות למצביעים שלבעליהן אין עניין אישי בעיסקה.

לטאו 3 סדרות של אגרות חוב ששווי השוק שלהן נאמד ב-552.4 מיליון שקל. סידרה ב' מהווה 25.7% מכלל החוב הציבורי של החברה. האיגרת נסחרת בתשואה שנתית נטו של 24.13% - על אף שהקופון שלה מציע הצמדה למדד המחירים לצרכן וריבית שנתית בשיעור 0.8% בלבד.

[לאתר אפיקים סולידיים]