משרד הפנים דורש צווי הריסה למבנים שהוקמו במכמורת לצורך התוכנית "מפרץ האהבה"

לפני כשבועיים אותרו במהלך סיור שגרתי של היחידה הארצית לפיקוח על הבנייה במחוז חיפה מבנים שהוקמו ללא היתרים חוקיים על חוף מכמורת, האמורים לשמש לתוכנית הריאליטי החדשה של זכיינית ערוץ 2 רשת

הממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים ויו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, יגאל שחר, פנה הבוקר (ג') לעיריית חדרה בדרישה לממש את סמכותה בחוק התכנון ולהוציא צווי הריסה מנהליים למבנים שמוקמו בחוף מכמורת.

לפני כשבועיים אותרו במהלך סיור שגרתי של היחידה הארצית לפיקוח על הבנייה במחוז חיפה מבנים שהוקמו ללא היתרים חוקיים על חוף מכמורת, האמורים לשמש לתוכנית הריאליטי "מפרץ האהבה" של זכיינית ערוץ 2 רשת.

בפנייתו הבהיר שחר כי יש להוציא את צווי ההריסה המנהלים תוך שבוע, אחרת יעשה משרד הפנים שימוש בסמכותו בחוק ויוציא הוא את הצווים המנהליים.

מנכ"ל משרד הפנים, אריה בר, הבהיר כי המשרד יפעל בנחישות ובכל הכלים העומדים לרשותו בחוק למיגור התופעה ברחבי הארץ. "לא ייתכן שגופים פרטיים יהיו מעל החוק וירשו לעצמם לעבור בגסות על חוק התכנון והבנייה", הדגיש.

בבית-משפט השלום בחיפה מתנהל הליך משפטי שפתחה המדינה. המדינה טענה בבית-המשפט כי המבנים שהוקמו בחוף לצורך התוכנית נבנו ללא היתר, בשטח המיועד לתיירות ונופש.

"מפרץ האהבה" היא תוכנית ריאליטי, בה מתחרים רווקים ורווקות במשימות שמטרתן למצוא בן או בת זוג.