הראל טכנולוגיות מבקשת לתקן את התביעה: סמנכ"ל הכספים ששון גנב 6.8 מיליון שקל

זאת לעומת 5.3 מיליון שקל כפי שצויין בכתב התביעה המקורי ; כמו כן מבקשת החברה לצרף את אשתו ובנותיו של קרלוס ששון לכתב התביעה, בטענה שמחקירת המשטרה עלה כי ששון לא פעל לבדו

חברת הראל טכנולוגיות מידע מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל-אביב לתקן את כתב התביעה בפרשת המעילה בכספיה נגד סמנכ"ל הכספים לשעבר, רו"ח קרלוס ששון, על-ידי הגדלת סכום התביעה מ-5.3 מיליון שקל ל-6.8 מיליון שקל. כמו כן, היא מבקשת לצרף את אשתו ובנותיו של ששון לכתב התביעה. לדבריה, מחקירת המשטרה עלה כי ששון לא פעל לבדו וכי בנות משפחתו היו מעורבות במעשי הגניבה והמעילה.

לדברי החברה, מאז הגשת כתב התביעה לפני 3 שבועות התגלו לה פרטים נוספים במסגרת חקירות שביצעה באמצעות רו"ח חוקר, בהם דרכים נוספות שנקטו ששון ובני משפחתו כדי לגנוב כספים. מהחקירה עלה, בין היתר, כי ששון חייב את הראל בגין "שירותי ייעוץ" פיקטיביים; משך משכורת כפולה כעובד וכעוסק מורשה מול החברה לאחר הפסקת יחסי עובד-מעביד בין הצדדים; ומשך הוצאות רכב בסכומים העולים על אלו שאושרו לו.

הראל טוענת עוד כי מחקירותיה עלה שמשפחתו של ששון, כולל בנותיו ומשפחותיהן ובנו הקטין, נהגה בשנים האחרונות לטוס ולשהות בחו"ל ולנפוש במלונות בארץ על חשבון החברה בסכום המסתכם בכ-250 אלף שקל.

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט השלום בתל-אביב כתב אישום נגד ששון בגין גניבת 5.2 מיליון שקל מהחברה, המייחס לו עבירות של גניבה, זיוף ורישום כוזב במסמכי תאגיד. החברה, שעוסקת באספקת תשתיות IT, מעסיקה כ-250 עובדים, ומכירותיה בשנת 2007 הסתכמו בכ-80 מיליון דולר. (ת.א. 1882/08).