חברת תוספי המזון Agel תובעת את המנכ"ל לשעבר: גנב 2.7 מיליון שקל

לדבריה, מיכאל סנדלר הודה כי מהחברה גנב 1.4 מיליון שקל - אך סכום הגניבה כמעט כפול

חברת תוספי המזון Agel תובעת בבית המשפט המחוזי מרכז 2.7 מיליון שקל ממי שהיה דירקטור יחיד ומנכ"ל שלה, מיכאל סנדלר, בטענה כי גנב ממנה כספים. לדבריה, סנדלר הודה כי גנב 1.4 מיליון שקל, אך סכום הגניבה כמעט כפול.

Agel היא חברה-בת של Agel הבינלאומית הפועלת ב-48 מדינות, ומוכרת תוספי מזון. החברה פועלת בשיטת השיווק הרשתי. סנדלר היה מנכ"ל סאנריידר מיומה הראשון בישראל.

באמצעות עו"ד בנימין חורף ממשרד יגאל ארנון טוענת Agel כי סנדלר הרוויח 10,000 דולר נטו וקיבל תנאים סוציאליים ורכב צמוד. לטענתה, הוא הורה למנהל החשבונות בחברה לתת לו כספים מתוך הכספים ששילמו הסוכנים וכן שלשל לכיסו כ-951 אלף שקל.

עוד נטען כי הנפיק לעצמו שני כרטיסי אשראי, מעבר לשניים שקיבל מהחברה, וכך משך מחשבון החברה באמצעות כספומטים כ-282 אלף שקל. כן ביצע רכישות ותשלומים פרטיים ב-454 אלף שקל, ובהם מנוי למכבי תל-אביב ועיתונים, תשלומים לעירייה ולגני-ילדים, ארוחות במסעדות יוקרה ועוד. עוד התברר שרכש 18 טלפונים סלולריים שאיש אינו יודע היכן הם.

בנוסף הוא כתב שני צ'קים בסך כולל של 761 אלף שקל לאדם שהחברה אינה מכירה. לאחר שנקרא לבירור, הוא הורה למנהל החשבונות להכניס זיכויים מלאכותיים בכרטיס הזכות/חובה שלו.

בפגישה עם מנהלי החברה העולמית הודה סנדלר בנטילת הכספים והבטיח להשיבם. אלא שלטענת החברה הוא רשם באופן פיקטיבי את אשתו כעובדת החברה והורה לקזז את "שכרה" מהחוב שלו. כן סירב להשיב את רכב הביואיק היוקרתי שקיבל בליסינג, עד שהוגשה נגדו תלונה במשטרה. טרם הוגש כתב הגנה. (ת"א 2751-09-08).