גורמים בפרקליטות: ההחלטה אם להגיש כתבי אישום נגד אולמרט - אחרי חגי תשרי

חוקרי המשטרה יקיימו בימים הקרובים דיונים מסכמים בנוגע לפרשות בהן חשוד ראש הממשלה, לקראת הגשת ההמלצות הסופיות לפרקליטות ; אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט: "זה לא יותר ממשחק מכור"

גורמים במשרד הפרקליטות אומרים הבוקר (ה') כי יעשו מאמץ לקבל את ההחלטה בנוגע להגשת כתבי אישום נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, במהירות האפשרית.

בפרקליטות ממתינים למסקנות השוטרים בנוגע ל-3 הפרשות בהן חשוד אולמרט - מרכז ההשקעות, מעטפות הכסף וראשון טורס. על-פי ההערכות, כבר אחרי חגי תשרי תפורסם ההחלטה האם יוגשו כתבי אישום, ובאילו פרשות.

בימים הקרובים יגישו חוקרי המשטרה את המסקנות הסופיות - ככל הנראה יחד עם המלצה לכתב אישום. זאת, לאחר שראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, יקיים היום וביום ראשון ישיבת סיכום עם חוקרי ראש הממשלה.

יועץ התקשורת של ראש הממשלה, אמיר דן, הכריז בתגובה כי אין טעם לדיונים - כיוון שמסקנות החוקרים כבר נקבעו מראשית החקירה. "כבר מהיום הראשון, עוד לפני שנחקרו הדברים, יצאה המשטרה בהצהרות והודיעה כי תמליץ להגיש כתב אישום", הסביר דן, "לא ברור בשביל מה טורחים כעת במשטרה לקיים דיונים לכאורה, כאשר המסקנות כבר הוכתבו ונקבעו מראש".