המנהלת הוותיקה של אגף הכספים בליכוד מואשמת שגנבה מהתנועה 2 מיליון שקל

בתביעה נטען כי תמרה מנשרוב נהגה בשנים 2002-2007 לכתוב צ'קים של התנועה ולזייף עליהם את חתימת מורשי החתימה ; את הצ'קים הפקידה בחשבונות הבנק של אימה, שבתמורה מסרה לה כסף מזומן

לבית משפט השלום בתל-אביב הוגש כתב אישום נגד תמרה מנשרוב, ששימשה כמנהלת אגף הכספים בליכוד במשך 14 שנה, ובשנים האחרונות לעבודתה גנבה 2 מיליון שקל באמצעות זיוף חתימותיהם של מורשי החתימה בתנועה.

התובעת, עו"ד רוזי כבאז מפרקליטות מחוז תל-אביב, טוענת כי מנשרוב, בת 40 מחולון, נהגה בשנים 2002-2007 לכתוב צ'קים של התנועה ולזייף עליהם את חתימת מורשי החתימה. את הצ'קים הפקידה בחשבונות הבנק של אימה, שבתמורה מסרה לה כסף מזומן.

מנשרוב, נטען בכתב האישום, ידעה שכאשר מדובר בצ'ק מחשבונות הבנק של הליכוד, ההוצאה לא נרשמת במחשב אלא ברישום ידני, והיא כתבה במירמה שמדובר בהוצאות פיקטיביות, כגון ייעוץ פרסומי. בחלק מהמקרים פקידת בנק היתה מתקשרת לקבל אישור מכותב הצ'ק, ומנשרוב היתה מאשרת במירמה את הצ'קים שזייפה. שלושה צ'קים נוספים היא הפקידה בחשבון של דודה שלה.

שיטת גניבה נוספת, לפי כתב האישום, היתה העברת כספים מאחד החשבונות של התנועה אל חשבון הבנק של אימה. זאת, באמצעות שליחת פקס לסניף הראשי בבנק הפועלים, על גביו זייפה חתימת מורשה חתימה ובו הורתה במירמה לבנק לבצע העברה כספית.