אלרן נדל"ן ושותפותיה השיגו מימון של עד 29 מיליון דולר לבניית מגדל במוסקבה

מגדל המשרדים בן 17 קומות, בשטח של 8,500 מ"ר ממוקם על מגרש בשטח של כ-600 מ"ר במרכז מוסקבה ; המגדל הינו בשלבי בניה ונמצא בקומה ה-7 לבנייתו

אלרן נדל"ן ,שבשליטת גדי ודורי דנקנר, י.רשי ושותפיהם הרוסיים השיגו מימון בנקאי בסך של עד 29 מיליון דולר, להמשך בנייתו של מגדל משרדים בן 17 קומות במרכז מוסקבה בשטח של 8,500 מ"ר.

בפרויקט מחזירות אלרן נדל"ן וי. רשי ב-40% ו-30%, בהתאמה. החברות דיווחו היום כי חברת בזיליקה המוחזקת על ידי החברות בעקיפין בשיעור של 70%, השיגה מימון מבנק ארופאי, להשלמת מגדל משרדים בן 17 קומות, בשטח של 8,500 מ"ר הממוקם על מגרש בשטח של כ-600 מ"ר במרכז מוסקבה. המגדל הינו בשלבי בניה ונמצא בקומה ה-7 לבנייתו.

על פי הסכם המימון יעמיד הבנק לחברת הפרויקט הלוואה למימון הקמת המגדל סך של עד 29 מיליון דולר שיועמדו לשיעורין הולכים ועולים בהתאם להתקדמות הבניה והשכרת השטחים בפרויקט, בנוסף הועמדו הלוואות בסך של עד 5 מיליון דולר למימון תשלומי מע"מ בקשר עם הפרויקט וכן הלוואת השקעה (שתחליף את ההלוואה המקורית) בסך של עד 35 מיליון דולר שתועמד בכפוף לגמר הפרויקט, איכלוס הפרויקט והפעלתו.

העמדת האשראי מותנית בהתקיימות תנאים מתלים כמקובל בעסקאות מימון, הכוללים, בין היתר, השלמת בדיקת נאותות של הבנק בקשר עם המקרקעין, הפרויקט וחברת הפרויקט, אישורי המוסדות המוסמכים של בעלי המניות המעמידים בטחונות לאשראי (ובהם החברה) ובהעמדת בטחונות.