"מפרץ האהבה" מחליף לוקיישן: הצילומים יעברו לאחד החופים בטורקיה

החלפת הלוקיישן נכפתה על זכיינית ערוץ 2 רשת ועל חברת ריאליטי הפקות בעקבות החלטת בימ"ש השלום בחיפה, שקבע כי המבנים שהוקמו בחוף מכמורת לצורך הצילומים נבנו ללא היתר, ולכן הורה על הריסתם

זכיינית ערוץ 2 רשת סיכמה אמש (ג') על לוקיישן חדש לצילומי "מפרץ האהבה" באחד החופים בטורקיה. מרשת נמסר כי לאור הפיתרון הזריז, ממשיכים פרקי הסדרה להיות משודרים על-פי התכנון המקורי בימי חמישי ושבת.

השינוי נכפה על רשת ועל הפקת "מפרץ האהבה" בעקבות החלטת בית משפט השלום בחיפה, שקבע כי המבנים שהוקמו בחוף מכמורת לצורך צילומי תוכנית הריאליטי נבנו ללא היתר, ולכן אסר על השימוש בהם והורה על הריסתם - תוך שהוא מותח ביקורת נוקבת על התנהלות חברת ריאליטי הפקות תקשורת, מפיקת הסדרה, וכן על רשת.

החלטה זו של בית המשפט התקבלה בעקבות פנייתה של פרקליטות מחוז חיפה בבקשה להורות על הריסת המבנים שהוקמו בחוף לצורך הצילומים. המדינה טענה בבקשה כי המבנים נבנו בלא היתר בשטח המיועד לתיירות ונופש, ולפיכך מתבצעות בחוף עבירות של בנייה ושימוש בלא היתר.

גבעון שניר, מבעלי ריאליטי הפקות, טען בבית המשפט כי צילומי הסדרה נמצאים בעיצומם, וכי על-פי חוקי המשחק הם אמורים להסתיים במחצית חודש נובמבר. עוד הוא טען כי בהקמת המתחם הושקעו כ-2 מיליון שקל וכי הפסקת הצילומים תוריד את ההשקעה לטימיון.

כך או כך, רשת וריאליטי הפקות נאלצו למצוא אתר חדש לצילומי הסדרה, ומשתתפי "מפרץ האהבה" הוטסו אמש למשכנם החדש.