גיל דקל מונה למנכ"ל אפריקה ישראל מגורים

צביה לבייב: "אני מודה ליורם קרן על תרומתו הרבה לחברה בשנים בהן עמד בראשה ומאחלת לו, בשם הדירקטוריון וההנהלה, הצלחה בהמשך דרכו האישית המקצועית"

אפריקה ישראל מגורים הודיעה על מינויו של גיל דקל למנכ"ל החברה. דקל כיהן במהלך שש השנים האחרונות כמנכ"ל איירפורט סיטי בלגרד.

בין הפרויקטים בהם היה דקל שותף: פארק העסקים איירפורט סיטי בנתב"ג, פארק התעשייה ואזור סחר חופשי בין ירדן לישראל "שער הירדן" ופרויקט המשרדים איירפורט סיטי בלגרד.

צביה לבייב אלאזרוב, יו"ר אפריקה ישראל מגורים: "אני מברכת את דקל עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל החברה. דקל, שבמהלך שש השנים האחרונות כיהן בתפקיד ניהולי בכיר באפי אירופה, מביא עימו נסיון וידע מקצועי רב בתחום היזמות, הקמה וניהול של פרוייקטי בנייה גדולים בארץ ובאירופה. אני בטוחה שיוביל את החברה להמשך צמיחה ופיתוח בשנים הקרובות. אני מודה ליורם קרן על תרומתו הרבה לחברה בשנים בהן עמד בראשה ומאחלת לו, בשם הדירקטוריון וההנהלה, הצלחה בהמשך דרכו האישית המקצועית".

איזי כהן, מנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל: "אני מברך על מינויו של גיל דקל למנכ"ל החברה הבת, אפריקה מגורים. המעבר של דקל מניהול פרויקט מצליח של אפי אירופה בסרביה לתפקיד מנכ"ל אפריקה מגורים מעיד על יכולת הניוד והקידום של מנהלים בתוך הקבוצה ואני בטוח כי הידע והניסיון הרב של דקל בתחום הנדל"ן יתרמו רבות לאפריקה ישראל מגורים ויחד עם הנהלת החברה ימשיכו לבסס את מעמדה כחברת הנדל"ן למגורים המובילה בישראל".