סבן מחפש השקעה באופן אקטיבי: יארח 20 סטארט-אפים מישראל

במסגרת האירוע ימשיך חיים סבן להפגיש את המיזמים מישראל עם חברות בולטות, כגון MTV ופייסבוק

גם השנה מתכוון המיליארדר חיים סבן לארח משלחת של כמה עשרות סטארט-אפים ישראליים מתוך כוונה לאפשר להם להציג את מוצריהם בפני קרנות וחברות אמריקניות. אולם, השנה תחפש ככל הנראה גם Saban Capital Group, חברת ההשקעות של סבן בתחומי המדיה והבידור, הזדמנויות להשקעה. זאת לאחר שלפני כחודש וחצי הגיע מנהל ההשקעות בקבוצה בתחומי המדיה הדיגיטאלית, קרייג קופר, לחפש השקעות בישראל. האירוע שעורכת קבוצת סבן יתקיים השבוע וצפויות להשתתף בו 15-20 חברות סטארט-אפ ישראליות מתחומי המדיה, התקשורת והאינטרנט.

היזמים הישראלים יוכלו להציג את הפעילות של החברות שלהן בפני קרנות הון סיכון, משקיעים ומנהלים בחברות מדיה בארה"ב, כגון אולפני יוניברסל, חברת דיסני, Univision, פייסבוק, MTV ועוד. הפרזנטציות יתקיימו בשיטת ה-FastPitch, כלומר הצגה מהירה של החברות.

זוהי השנה השלישית בה מבצעת חברת ההשקעות פעילות שכזו. קופר סיפר לפני כחודש וחצי כי החברה מחפשת השקעות בשלבים מוקדמים בהיקפים של 100-500 אלף דולר. לדבריו, רוב ההשקעות שהחברה מחפשת הינן באזור עמק הסיליקון, אולם בחברה מתכוונים לנצל את הקשרים בישראל כדי לחפש גם בה הזדמנויות.

לדברי סבן, מנכ"ל ויו"ר קבוצת סבן: "אנחנו שמחים לארח את המשלחת השנה ומקווים שמעורבותנו תוכל לסייע בקידום היזמים הישראלים לשנים הבאות. פוקוס ההשקעות שלנו שם דגש חזק על חברות חדשניות ואנו ממשיכים לראות חידושים משמעותיים שמגיעים דווקא מישראל". *