3 מיליון דולר לספוט, והעונה רק התחילה

NBC מכרה 85% מזמן הפרסומות לסופרבול שיערך בחודש פברואר 2009 ; בסך הכל נותרו בידי הרשת עשרה ספוטים מתוך 67 אפשריים ; קצב מכירת הפרסומות לסופרבול בתקופה זו של השנה עומד בדרך כלל על 50%

אולי בגלל ההצלחה הגדולה של המשחקים האולימפיים, אולי בגלל שהסופרבול האחרון בין הניו יורק ג'איינטס לניו אינגלנד פטריוטס היה הנצפה ביותר בהיסטוריה של הליגה (106 מיליון אמריקנים צפו בו בפיק), אבל העובדה היא ש-85% מהספוטים לסופרבול ה-43, שיערך ב-1 בפברואר 2009 בטמפה ביי שבפלורידה, כבר נמכרו. כך מפרסם ה"וול סטריט ג'ורנל".

בסך הכל נותרו בידי NBC עשרה ספוטים מתוך 67 האפשריים. מה שאומר שזמן הפרסומות במשחק יסתכם ב-33 דקות וחצי, מתוך שידור שאורך כשלוש שעות. עם זאת, הרשת גם מוכרת שקופיות חסות למשחק, כלומר פוטנציאל ההכנסות עדיין לא רחוק ממיצוי.

על פי גורמים ב-NBC, קצב מכירת הפרסומות לסופרבול בתקופה זו של השנה עומד בדרך כלל על 50%. לדבריהם לפחות 12 ספוטים באורך 30 שניות נמכרו השנה בסכום שיא של 3 מיליון דולר כל אחד, כאשר אשתקד מכרה ספוטים הרשת שהחזיקה בזכויות - FOX, במחיר ממוצע של 2.7 מיליון דולר. על פי תקנות ה-NFL, הסופרבול משודר כל שנה ברשת אחרת.