הלייקרס יגבו "תוספת אטרקטיביות" לשבעת המשחקים הגדולים של העונה הרגילה

עבור כרטיסים למשחקים בסטייפלס סנטר נגד קבוצות כבוסטון, סן אנטוניו וקליבלנד יידרשו האוהדים להוסיף בין 10 ל-55 דולר לכרטיס ; סגנית אלופת ה-NBA כבר הודיעה כי מחיר כרטיס ממוצע יתייקר השנה ב-5.5%

לוס אנג'לס לייקרס הודיעה כי תגבה בעונה הקרובה עמלה מיוחדת לשבעה משחקי בית שיוגדרו כאטרקטיביים במיוחד. מדובר במשחקים נגד בוסטון סלטיקס, קליבלנד קבאלירס, סן אנטוניו ספרס, ניו אורלינס הורנטס, פיניקס סאנס, דאלאס מאבריקס ויוסטון רוקטס.

לכרטיס שעלותו נאמדת ב-35 דולר תצורף "עמלת אטרקטיביות" בגובה 10 דולר, בעוד כרטיס למושבים טובים יותר, שמחירו הרגיל הוא 260 דולר, יעלה בתוספת העמלה 310 דולר. התוספות האלו מצטרפות לעלייה כללית של 5.5% במחירי הכרטיסים של סגנית אלופת ה-NBA בעונה הקרובה. זוהי השנה השלישית ברציפות שבה הלייקרס מעלים את מחירי הכרטיסים למשחקים ב"סטייפלס סנטר".

החדשות הטובות עבור 13,600 מחזיקי המנויים באולם, שמכיל בסך הכל קרוב ל-19 אלף מושבים, הן שמהם לא תגבה עמלה מיוחדת במשחקים האטרקטיביים. בנוסף, לא תגבה עמלה מ-600 הכרטיסים הזולים שלפי חוקי הליגה נמכרים במחיר אחיד של 10 דולר לכרטיס.

אגב, המחירים שגובים הלייקרס לכרטיס ממוצע ימשיכו להיות היקרים בליגה בכ-50% מהמחיר הממוצע של הליגה כולה. בעונה שעברה עמד מחיר כרטיס ממוצע למשחק של הקבוצה על 89 דולר. למרות המחירים הגבוהים, 99% מבעלי המנויים מהעונה שעברה כבר חידשו את המנוי לעונה הנוכחית. הכנסה נוספת תגרוף הקבוצה מרשימת ההמתנה - כל אוהד שירצה להיכנס לרשימת המתנה יצטרך לשלם 100 דולר.