אינפוג'ין זכתה בפרס החדשנות הארצי של GSMA; תתחרה בשלב הגמר בברצלונה

הפלטפורמה של החרה הישראלית ממירה באופן אוטומטי ובזמן אמת כל אתר אינטרנט לכל מכשיר נייד, תוך כדי ניתוח התוכן והכרת מגבלות הטלפון הסלולרי

הזוכה אתמול בתחרות ה-Mobile Innovation של ארגון ה-GSMA היא חברת InfoGin, המתמחה בהתאמת אתרי אינטרנט לסלולר. החברה תטוס בפברואר הקרוב לתערוכת הסלולר בברצלונה, שם תתמודד מול הזוכות המקבילות ממדינות אחרות במסגרת תחרות שעורך ארגון ה-GSMA.

הפלטפורמה של אינפוג'ין ממירה באופן אוטומטי ובזמן אמת כל אתר אינטרנט לכל מכשיר נייד, תוך כדי ניתוח התוכן והכרת מגבלות הטלפון הסלולרי. הפלטפורמה של אינפוג'ין מבוססת שרת ותומכת בכל דפדפני הסלולר, בשפות ובמאפיינים של דפי האינטרנט. לאחרונה חתמה החברה על הסכם אסטרטגי עם מיקרוסופט כך שהפלטפורמה שלה תשמש כמנוע להמרת אתרי אינטרנט אליהם יגלשו משתמשי הסלולר דרך שירות החיפוש של מיקרוסופט.

ערן ויילר, מנכ"ל ומייסד אינפוג'ין, אמר ל"גלובס" לאחר הזכייה, כי "לאורך הדרך, העבודה היא קשה ולקבל כאלה זריקות עידוד - זה עושה טוב לאנשים".

בפאנל האינטרנט הסלולרי אמר ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, ש"בתור מפעיל אני רוצה להיות ריאליסטי. יש המון מילות באזז, אבל צריך לזכור שבסוף יש לקוח עם מגבלות. המפעילות הן האגריגטור להעברת המוצרים ללקוח, כאשר הלקוח לא יסכים לשלם על מוצר, יותר ממה שהוא משלם על שיחות קוליות ועל SMS". אבנר מור, מנהל תחום הטלקום במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, ציין בעיה אחרת כשאמר ש"רוב המשתמשים לא יודעים להוריד קובץ MP3 של שיר לטלפון שלהם".

הוגו בראה, מנהל המוצר העולמי של המובייל בגוגל, פנה למפעילות הסלולריות והפציר בהן - "תבקשו מהיצרנים של המכשירים לספק לכן טלפונים עם דפדפנים מספיק נוחים. ברגע שהלקוחות שלכם יקבלו דפדפן אינטרנט טוב, הם יגלו שהם יכולים להשתמש גם בפייסבוק ואז הם יהיו שבעי רצון".