נענע10 נכנסת לתחום הסקרים המקוונים

החלה בגיוס חברים במטרה להקים פאנל גולשים חדש, כחלק מתפיסת העולם המעמידה את הגולש במרכז, ובמטרה לשפר את ממשקי הפורטל ולענות על צרכי הגולשים

נענע10 נכנסת לתחום הסקרים המקוונים. הפורטל הודיע היום (א') כי הוא החל בגיוס חברים במטרה להקים פאנל גולשים חדש, כחלק מתפיסת העולם המעמידה את הגולש במרכז ובמטרה לשפר את ממשקי הפורטל ולענות על צרכי הגולשים. פאנל הגולשים יוקם בשיתוף עם חברת iPanel.

עד לתום תקופת הגיוס יצטרפו מספר אלפי חברים למאגר, שייבנה משכבות האוכלוסייה השונות, במטרה לבחון באופן מהימן את כלל השירותים ועולמות התוכן אותם מציע nana10. כאשר יושלם הגיוס, יחל צוות האתר לתשאל את הנחקרים באופן מקוון בנוגע לממשקים, לטכנולוגיה ולתכנים המוצעים.

צעד כזה, יש להניח, מגיע על רקע ההשקה המחודשת של האתר, שזכה לעיצוב שונה וחדשני, והוביל אחריו גם ביקורות מצד הגולשים. זאב חספר, מנכ"ל נענע10, אמר בתגובה: "ככל שהאתר יותר מתקדם ופחות טריוויאלי, כך נדרשת לנו נגישות גבוהה יותר לציבור הגולשים שלנו וליכולת לקבל ממנו משוב קבוע". לדבריו, " אנו מאמינים שיש להתפתח, להתחדש ולישר קו עם הטכנולוגיות הטובות ביותר, אך יחד עם זאת אחת מהמטרות העיקריות שהצבנו לעצמנו היא הצבת הגולש במרכז, מטרה שאחד הכלים לסיוע בהשגתה הינו ניהול הפאנל באופן קבוע".

אורי נדלר, מבעלי ומנכ"ל חברת iPanel, מציין כי "iPanel הוקמה במטרה לתת כלי לחברות מסחריות, מכוני מחקר, משרדי פרסום וכיו"ב לבצע מחקר מקוון מפולח לסגמנטים, בקרב חברי הפאנל הקיימים ובקרב פאנלים ייעודים שיוקמו לצורך מטרה מסוימת". נדלר הוסיף כי "פאנל גולשי nana10 יתרום להבנה מדוייקת של צרכי הגולשים באמצעות דיאלוג קבוע ומתמשך. שיתוף הפעולה זה, בין iPanel ובין nana10, הינו דוגמא מצוינת למהפכה העולמית המתרחשת בתחום המחקר. המחקר המקוון מאפשר כיום פילוח הנסקרים לסגמנטים מאד מדויקים ולתגמל את הנסקרים בתמורה למילוי הסקרים המבוצע בזמנם החופשי".