מנכ"לית תמיר פישמן: הורדת דמי הניהול ל-0% במסגרת מבצע הטבות למצטרפים חדשים למסלול האג"חי

בבית ההשקעות לא נירשמה פאניקה במהלך ימי המסחר האחרונים ; באפשרות בית ההשקעות להקצות משאבים לשם מתן הטבה מקסימלית ללקוחותיהם במסלול זה, וזאת במסגרת מבצע שעורך בית ההשקעות, ולא כחלק מתהליך שימור הלקוחות השוטף

אירה פרידמן, מנכ"לית תמיר פישמן ניהול השקעות, אומרת היום בשעות הצהריים, כי בבית ההשקעות לא נירשמה פאניקה במהלך ימי המסחר האחרונים, וציינה כי בית ההשקעות מציע מגוון אפיקי השקעה - וביניהם נרשמה ניידות של הלקוחות. אומרת כי בשוק כולו נרשמו ביום חמישי האחרון משיכות שגרמו לירידה ביכולת הנזילות וכחלק מכך נרשמו משיכות גם במסלול האג"חי, הנחשב לסולידי, כחלק מתהליך המשיכות הכללי.

מציינת כי בית ההשקעות מנהל כ-550 מיליון שקל, סכום הנחשב כמינורי יחסית, ובית ההשקעות אינו מהווה שחקן מרכזי בשוק - מאחר ולא רכש את הקופות הבנקאיות.

הפידיונות שנרשמו ביום חמישי מקורם היה גם בקופות הגמל, בענף דובר על היקפים של מאות מיליוני שקלים. מאחר ולא היה צד קונה - נוצר משבר נזילות. נכון להיום ניראה כי הפידיונות המאסיביים נפסקו. עם זאת לענף קופות הגמל לא זורמים היום כספים חדשים.

לדברי פרידמן - תמיר פישמן בחרו להבליט את מוצר המסלול האג"חי בקופות הגמל ובקרנות ההשתלמות והורידו את דמי הניהול בהם לשיעור של 0% למצטרפים החדשים, עם זאת מדגישה פרידמן כי מסלולי ההשקעה האחרים נושאים דמי ניהול, ומציינת כי לא נרשמו בימים האחרונים משיכות חריגות מן המסלולים השונים.

מציינת כי מאחר ובית ההשקעות תמיר פישמן לא לקח חלק ברכישות שביצעו בתי ההשקעות השונים שרכשו את הקופות הבנקאיות, ולכן באפשרותם להקצות משאבים לטובת הטבה מקסימלית ללקוחותיהם במסלול זה, וזאת במסגרת מבצע שעורך בית ההשקעות, ולא כחלק מתהליך שימור הלקוחות השוטף.