ערוץ 10 הודיע רשמית, אבל ההפקה מתנגדת: "המופע של פול מקרטני לא ישודר בשידור חי"

צוות של ערוץ 10 הגיע הבוקר לסיור בפארק הירקון, שם ייערך המופע, אולם מאבטחי ההפקה דרשו כי הצוות יעזוב באופן מיידי את האתר ; על-פי הערכות, בהפקה חוששים כי שידור חי יפגע במכירת הכרטיסים למופע

3 ימים בלבד לפני ההופעה של הזמר פול מקרטני בישראל - ועדיין לא ברור אם היא תשודר או לא בערוץ 10, כפי שהתחייב הערוץ. ל"גלובס" נודע כי היום (ב') בשעות הבוקר הגיע צוות של ערוץ 10 לסיור שטח בפארק הירקון, שם ייערך המופע, אולם מאבטחי ההפקה דרשו כי הצוות יעזוב באופן מיידי את האתר. בערוץ 10, שחתם על הסכם שידור המופע מול החברה בחו"ל, טוענים גם היום כי המופע של מקרטני ישודר במלואו בערוץ 10.

דודו ז'רז'בסקי, מפיק האירוע, אמר היום בתגובה ל"גלובס" כי "אנו לא מבררים מול החברה בחו"ל כי אין לנו מה לברר. אנו ההפקה הישראלית. מעולם לא היה בישראל מופע שהועבר בשידור מצולם וחי בטלוויזיה, וגם לא יהיה. המופע של פול מקרטני הוא חוויה ויזואלית ולא חוויה טלוויזיונית. אנחנו, ההפקה הישראלית, לא נאפשר כניסה של ניידת טלוויזיה לצורך שידור של ההופעה של מקרטני מפארק הירקון בישראל, גם אם נאלץ להפעיל את כוחות האבטחה לצורך כך. הבוקר הגיעו אנשי ערוץ 10 לסיור שטח וסולקו מהמקום על-ידי אנשי האבטחה".

בערוץ 10 אמרו בתגובה: "בכדי למנוע התלהטות ולפי בקשת נציגי מקרטני בלונדון, מולם אנו מתנהלים, הצוות עזב את המקום מיד".

ז'רז'בסקי, מפיק המופע של מקרטני בישראל, הוא זה שהקים את קבוצת ההפקה האחראית על ההופעה המדוברת והוא זה שמייצג את המשקיע במופע, יקיר שעשוע. עבור ההפקה הישראלית, שידור של המופע בערוץ 10 או בכל ערוץ אחר עשוי לפגוע משמעותית בקצב מכירת הכרטיסים למופע, בטח ובטח כשההודעה בעניין התקבלה על-ידי הערוץ כבר ביום שבת בערב.

לא מן הנמנע כי רגעים ספורים לפני תחילת המופע יתברר כי הערוץ אכן ישדר את ההופעה במלואה, אולם דבר כזה עשוי שלא לאפשר לערוץ 10 מספיק זמן לקידום המופע בקרב הצופים בבית ובקרב המפרסמים כמו גם החסויות שהערוץ יוכל לגייס.

כזכור, ביום שבת האחרון הודיע ערוץ 10 כי רכש את זכויות השידור הבלעדיות של המופע של מקרטני בישראל. בערוץ ציינו אז כי "לאחר תהפוכות דרמטיות ולאחר שגבר על גורמי שידור אחרים בארץ, ערוץ 10 ישדר את המופע ההיסטורי במלואו בשידור חי ביום חמישי לטובת כל מעריצי מקרטני והביטלס שלא יגיעו להופעה בפארק הירקון". בערוץ 10 הגישו כי המופע בטלוויזיה ישודר בדיליי של חצי שעה מהמופע המקורי.

כאמור, המפיקים בארץ הביעו התרעמות גדולה מהודעה זו של ערוץ 10, על אף שלא מן הנמנע כי במידה והיתה יוצאת בסמוך למופע עצמו, ובכך לא הייתה פוגעת במכירת הכרטיסים, לא היה כל בעיה בעניין. בהפקה מדווחים על מכירת כ-35 אלף כרטיסים.

גורמים בערוץ 10 אמרו היום כי מתקיימות שיחות בין הערוץ לבין ההפקה בישראל אולם מהערוץ נמסרה תגובה רשמית לפיה "המופע של פול מקרטני ישודר בערוץ 10".