מותג האופנה GAP אמנם עדיין לא הגיע לארץ וגם לא מותגי המשנה של הקונצרן, אבל קטגוריית הבישום והטיפוח של המותג נכנסת לישראל. חברת שסטוביץ החלה בימים אלה לשווק 46 מוצרים שונים בקטגוריית הבישום והטיפוח של GAP, לאחר שחתמה על זיכיון עם החברה העולמית. מדובר בשלוש סדרות מוצרים: סדרת בישום יוניסקס, סדרת טיפוח גוף ומוצרי אמבט וסדרת בישום וטיפוח לגברים.
המוצרים ישווקו ב-360 נקודות מכירה ברחבי הארץ, הכוללות את המשביר לצרכן, סופר-פארם, ניו-פארם, בתי-המרקחת של מגה ופרפומריות פרטיות.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי ופעילות קד"מ, בהשקעה של 2 מיליון שקל.
לדברי מיקי שסטוביץ, מנכ"ל ומבעלי החברה, בסקר שערכה החברה לקראת השקת GAP נמצא המותג במקום הראשון בקטגוריית המודעות הבלתי נעזרת למותגי אופנה בעולם שאינם נמכרים בישראל. "מדובר במותג חזק מוכר מאד ופופולארי באוכלוסייה הישראלית הן בקרב נשים והן בקרב גברים", אומר שסטוביץ, הצופה גם כי מכירות המותג יעמדו על 10 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.