ההופעה של פול מקרטני: הכנסות של 33 מיליון שקל ממכירת כרטיסים

על-פי הערכות, מארגני ההופעה השקיעו 30 מיליון שקל ; פרטנר החלה להציע כרטיסים מוזלים

מפיקי הופעתו של פול מקרטני, בראשם יקיר שעשוע, יכולים לנשום לרווחה. העלויות להופעת הענק שתתקיים מחר בפארק הירקון כוסו. הרווחים נכון להיום (ד') בצהריים לא גבוהים יחסית. כך עולה מנתוני מכירות הכרטיסים.

נכון לכתיבת שורות אלה נמכרו 45 אלף כרטיסים. מתוכם 39 אלף כרטיסים במחיר של 490 שקל, 5,000 כרטיסים במחיר 1,500 שקל ו-1,200 איש בחרו לרכוש כרטיסי VIP במחיר של 5,000 שקל.

במילים אחרות, ההכנסות ממכירת הכרטיסים הגיעו עד היום ל-33 מיליון שקל.

על-פי הערכות, עלות הבאתו של מקרטני לארץ נאמדת ב-30 מיליון שקל. כך שנכון לעכשיו המארגנים יכולים לזקוף לזכותם רווח צנוע של 3 מיליון שקל. עם זאת, יש לציין כי לא מעט ישראלים בוחרים לרכוש כרטיסים ברגע האחרון ולכן הרווח מההופעה יגדל.

סביר להניח שמאמצי השיווק והמכירות למופע יפעלו ביממה הקרובה במשנה מרץ, גם אם הדבר אומר מתן הנחות ניכרות לוועדי עובדים וללקוחות חברות מסחריות. ל"גלובס" נודע כי אמש (ג') החלה חברת פרטנר להציע ללקוחותיה, רכישה מוזלת של כרטיסים.

החברה מציעה כרטיס במחיר של 450 שקל במקום 490 שקל. לקוחות המשלמים באמצעות ישראכרט יכולים לרכוש כרטיס ב-395 שקלים תמורת נקודות - הנחה של 95 שקלים.

הערכות לגבי הכנסות מחסויות אינן מדויקות ובכל מקרה אינן סופיות, ולכן לא ניתן להכלילן בתחשיב, מה גם שמפיקי המופע מכחישים הכנסות מחסויות כלשהן.