קבוצת דלק העניקה לדלק נדל"ן הלוואה של 200 מיליון שקל למימון עסקת רודשף

קבוצת דלק עמדה בהתחייבות שלה להמשיך ולתמוך בחברה הבת, ולהשלים את הסכום הנדרש כדי להחזיר את ההלוואה ; דלק נדל"ן הצליחה להשיג את מלוא הסכום - 600 מיליון שקל למימון העסקה

איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק נדל"ן , מקבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה, יכול כעת לנשום לרווחה. בימים האחרונים הוא היה במרוץ נגד הזמן בעקבות ההכרח להשיג 600 מיליון שקל עד יום רביעי הבא, למימון מחדש של עסקת RoadChef רשת המסעדות וחנויות הנוחות בתחנות דלק בארה"ב, שרכשה החברה.

קבוצת דלק תעניק לדלק נדל"ן הלוואה נוספת להלוואות קודמות ל-13 חודשים בסכום של 200 מיליון שקל. במסגרת המרוץ להשגת המימון חברת האם פעלה במרץ כדי לסייע לחברת הבת, דלק נדל"ן. בשבוע שעבר העניקה לה הלוואה בסך של 80 מיליון שקל לאחר שבחודש שעבר העניקה הפניקס, גם היא מקבוצת דלק, הלוואה של 75 מיליון שקל לדלק נדל"ן.

נציין כי קבוצת דלק עמדה בהתחייבות שלה להמשיך ולתמוך בחברה הבת, ולהשלים את הסכום הנדרש כדי להחזיר את ההלוואה.

החברה מימשה היום נכסים שמכרה לחברת הביטוח מגדל וקיבלה תמורתם הלוואה עד לסגירת העסקה בהיקף של כ-275 מיליון שקל. היום פרסמה החברה איך תעשה זאת, ולא היו אלו חששות המשקיעים שהביאו את דלק נדל"ן לפרסם את הדו"ח, כי אם דרישת רשות ניירות ערך. בנוסף לסכום ממימוש הנכסים פרעה דלק נדל"ן בשבוע שעבר סכום של 112 מיליון שקל.