ערוץ הספורט ישדר את ליגת האלופות עד 2012 תמורת 3.75 מיליון אירו לעונה

זכה במכרז של אופ"א ל-3 העונות הבאות ; במסגרת ההסכם יקבל גם את הסיבוב המוקדם השלישי, וירוויח עוד 4 ערבי שידור בשלב שמינית הגמר ; צפוי למכור משחקים לערוצי ברודקאסט גם העונה

ערוץ הספורט ימשיך לשדר את ליגת האלופות עד 2012, אחרי שזכה במכרז לזכויות השידור לשלוש העונות הבאות. הערוץ ישלם סכום של 3.75 מיליון אירו לעונה, עלייה של 25% לעומת הסכום ששילם במכרז הקודם. מלבד שידורי הטלוויזיה, החבילה כוללת גם את זכויות השידור באינטרנט ובסלולר. במסגרת ההסכם יקבל ערוץ הספורט גם את הזכויות לשידור משחק הסופר קאפ, בין הזוכה בצ'מפיונס ליג לזוכה בגביע אופ"א.

בשנים האחרונות מכר הערוץ כמה ממשחקי ההכרעה של המפעל לערוצי הברודקאסט, וההערכה היא שינהג באופן דומה גם בעונות הבאות. בעונה האחרונה רכשה זכיינית ערוץ 2 רשת חמישה ממשחקי ההכרעה של המפעל מערוץ הספורט תמורת סכום המוערך במיליון דולר.

במסגרת השינויים שהנהיגה אופ"א במכירת הזכויות, בחבילה הנוכחית קיבל ערוץ הספורט גם את הזכויות לשידור השלב השלישי המוקדם - שלב הסינון האחרון לפני הכניסה לשלב הבתים - סיבוב שעד כה הוחזק בידי הקבוצות עצמן.

במסגרת השינויים במפעל, החליטה אופ"א ששלב שמינית הגמר ישוחק על פני ארבעה שבועות במקום שבועיים. המשמעות היא שבמקום ארבעה ערבי שידור שבכל אחד יהיו ארבעה משחקים במקביל, יהיו מעתה שמונה ימי שידור שבכל אחד שני משחקים במקביל. את השינוי האחרון אישרה אופ"א לפני מספר חודשים, ובמסגרתו הוחלט להעביר את משחק הגמר ליום שבת במקום יום רביעי כפי שהיה נהוג עד כה.