מטוסי קרב במקום קופות גמל

החסכון לפנסיה אמנם נמחק כולו, אבל מנהיגנו האמיצים פילסו דרך להצלתנו מהמשבר

הם משקיעים 15.2 מיליארד שקל במטוסי קרב במקום להציל את קופות הגמל שלנו

תגידו מזל טוב! החסכונות הפנסיוניים של כו-לנו אמנם נמחקו אבל מנהיגנו פלסו את הדרך להצלתנו משברם. רמז לכך שוגר הבוקר בכותרת שבישרה כי ראש הממשלה חתם על עסקה לרכישת 25 מטוסי חמקן בעלות 15.2 מיליארד שקל, כולל אופציה לרכישת 50 מטוסים נוספים.

הו... איזו מנהיגות נבונה שיש לנו... הו... איזו הקלה היא הנחילה לנו באמצעות ההודעה על סגירת העסקה החשובה הזו.

והרי זה בדיוק מה שנחוץ לנו עתה. חמקנים שיצילו אותנו מהאבטלה המתדפקת על דלתנו. ינשימו בדחיפות את החברות הנרעשות מרעש המשבר שבפתחנו. זה מה שחשוב עכשיו לזקנים שקופות הפנסיה שלהם התרסקו, ואלה חבילות ההצלה שיממנו להם (ולנו) את התרופות בחורף הקרוב. החמקנים הרי יסייעו לטיגון החביתות בבתי התמחוי וגם לארוז חבילות מזון לניצולי שואה.

הו... מנהיגים חכמים... איך השכלתם להפוך את החמקן ל"סאנטה קלאוס" של ראש השנה של היהודים. כי החמקן הרי יגיש הערב ווליום ופרוזק לאלפי היזמים שחרדים עתה לעסקיהם. אפילו גלולות ויאגרה (!) יוכלו לספק לפי הצורך. כי החמקנים יחזירו לנו את הגאווה הלאומית. ויותר לא יהיו ישראלים שינדדו להודו כדי לשפר את חיי היום-יום שלהם. למערכת החינוך הם יביאו עדנה, וגם לכבישים, לרכבות ולחברות הנדל"ן הבורסאיות שכבר אין מי שירכוש את מניותיהם משל היו זהב.

כי החמקן הוא לא סתם מטוס.

הו... מנהיגים אהובים! איזו הצלה שהבאתם לנו לחג... אבל תגידו רגע, מדוע נזכרתם בכך רק עכשיו? מדוע לא הפעלתם את החמקן במהלך מלחמת לבנון השנייה? הוא הרי היה מחסל את החיזבללה ומייתר את ערי המסכנות שגאידמק בנה (זוכרים?) עבור פליטינו. מחרב את "טילי הבטון" - הקסאמים - עוד בטרם נורו, ומתיך את חגורות הנפץ בטרם נרקמו. החמקן היה מבטל אפילו את האפשרות לעלות על טרקטור ולהשתולל בחוצות הערים... אבל מה, אתם צודקים. מוטב מאוחר מאשר פעם.

הגם שתמיד נוכל לומר שבעסקת החמקן הודינו למעשה ללוביסטים ולמתווכים של תעשיית הנשק האמריקנית שעשו בשבילנו כה הרבה...וגם סייענו למימון חבילת ההצלה שהנשיא בוש מארגן עתה לשווקים הבינלאומיים.

כך שרק אנשים רעים ותמימים מסוגלים כנראה לתהות איך?! בשם אלהים, איך חשבתם שהעסקה הזו מסוגלת בכלל לעניין את הסבתא שלי בשעה שקופת הפנסיה שלה (ושלנו) טבעה בים?!

(הערה: אתם אומרים שהחמקן נחוץ להתמודדות עם האיראנים? סליחה! הרי הסברתם שעם זה חייבים להתמודד בשנה הקרובה... כלומר... הרבה-הרבה זמן לפני שהחמקן יגיע לכאן באמת).