דלק נדל"ן: החברה הבת MSA השלימה פירעון הלוואה בסך כ-950 מיליון שקל ממריל לינץ'

החברה הצליחה לעמוד במחוייבויותיה למימון מחדש של עסקת רשת המסעדות וחנויות הנוחות ברשת תחנות-הדלק האמריקנית רודשף ; בנוסף החליט דירקטוריון החברה על קבלת הלוואה לצורך השלמת המימון של עסקת רודשף מהחברה הבת DGRE בסך 6 מיליון ליש"ט

דלק נדל"ן ממשיכה להתמודד עם מחויבויותיה למימון מחדש של עסקת רשת המסעדות וחנויות הנוחות ברשת תחנות הדלק האמריקנית רודשף. החברה מדווחת היום (ה') כי ביום שני האחרון, חברת הבת הזרה MSA השלימה פרעון של הלוואה בסך 150 מיליון ליש"ט שהם כ-950 מיליון שקל אשר קיבלה מבנק ההשקעות מריל לינץ'.

בנוסף החליט דירקטוריון החברה על קבלת הלוואה לצורך השלמת המימון מחדש של עסקת רודשף מהחברה הבת DGRE ב-6 מיליון ליש"ט לתקופה של כשישה חודשים, ההלוואה מובטחת בערבות החברה האם, קבוצת דלק באמצעות ערבות בנקאית שהוצאה לבקשתה.

בערב החג הודיעה סוכנות דרוג האשראי S&P מעלות על הורדת דירוג לסדרות האג"ח שבמחזור של דלק נדל"ן ל-"-A" ואופק שלילי. בנוסף הודיעה הסוכנות על הוצאתה מרשימת המעקב. הסוכנות ציינה כי הורדת הדירוג נובעת מחשיפתה של החברה למשבר האשראי.

נזכיר כי ב-25 בספטמבר דיווחה החברה כי החברה האם, קבוצת דלק, העניקה לה הלוואה בסך 200 מיליון שקל ובכך השלימה את המחוייבות בסך 600 מיליון שקל לעסקת רודשף.