נדחתה בהסכמה התביעה נגד עוה"ד דוד גוטליב וברוך גרוס

את התביעה הגישו אוריאל צבילינגר, לשעבר בעל מניות ומנכ"ל ראשי משותף בחברת "מפעיל", ובנו ירון, לשעבר סמנכ"ל הכספים בחברה, בטענה לרשלנות מקצועית של הנתבעים

נדחתה בהסכמה התביעה בסך 13 מיליון שקל שהוגשה אשתקד נגד עוה"ד דוד גוטליב ממשרד שניצר, גוטליב וברוך גרוס בטענה כי העניקו ייעוץ משפטי שגוי. את התביעה הגישו אוריאל צבילינגר, לשעבר בעל מניות ומנכ"ל ראשי משותף בחברת "מפעיל", ובנו ירון, לשעבר סמנכ"ל הכספים בחברה. התובעים ביקשו מבית המשפט המחוזי בתל-אביב לחייב את עוה"ד גוטליב וגרוס לפצותם בגין הנזקים הכספיים שנגרמו להם, לטענתם, בשל רשלנותם המקצועית.

בבקשה המוסכמת לדחיית התביעה נאמר כי בהמשך לדיון וחקירות הצדדים שהתקיימו בראשית השבוע במסגרת בקשת הנתבעים לסילוק התביעה על הסף, מבקשים הצדדים לדחות את התביעה ללא צו להוצאות.

בכתב התביעה נטען, כי עו"ד גרוס שהיה בתקופה הרלוונטית - ב-1992, המועד בו הנפיקה חברת המפעיל את מניותיה בבורסה - עורך דינם האישי של התובעים, לא הסתייג מהייעוץ שנתן להם הנתבע הנוסף, עו"ד גוטליב, בכל הנוגע לשינוי המוצע בהסכמי ההעסקה שנחתמו בין התובעים לבין חברת המפעיל. לדברי התובעים, עו"ד גרוס אישר כביכול כי לשינוי המוצע אין כל השפעה על זכויותיהם, אך בדיעבד התברר כי התיקון שבוצע בהסכמי ההעסקה פגע בזכויותיהם.

בבקשה שהגיש עו"ד גרוס לסילוק על הסף של התביעה, באמצעות עו"ד דוד לשם, נאמר כי מדובר בתביעה מופרכת והזויה ובמקרה מובהק המצדיק את סילוקה על הסף. לדברי גרוס, לאחר קריירה משפטית מכובדת ונקייה מרבב, הוא מעוניין להסיר מעליו הליך טורדני ומכפיש זה בהקדם האפשרי. (ת.א. 2177/07).